کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه معلم

مجید بنویدی قائم مقام شرکت بیمه معلم در حاشیه مراسم قرعه کشی طرح آرامش خانواده طی گفتگویی با خبرگزاری موج در خصوص بهبود وضعیت توانگری مالی شرکت گفت: توانگری مالی شرکتهای بیمه ارتباط مستقیم با سرمایه شرکتها دارد؛

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از موج  قائم مقام شرکت بیمه معلم از بهبود وضعیت توانگری مالی این شرکت خبر داد.

مجید بنویدی قائم مقام شرکت بیمه معلم در حاشیه مراسم قرعه کشی طرح آرامش خانواده طی گفتگویی در خصوص بهبود وضعیت توانگری مالی شرکت گفت: توانگری مالی شرکتهای بیمه ارتباط مستقیم با سرمایه شرکتها دارد؛ در واقع هر شرکت بیمه ای که سرمایه و دارایی بیشتری داشته باشد، از منظر توانگری مالی در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت.

 

وی به ساختار شرکت بیمه معلم و وجود سهامداران عمده قوی در این شرکت اشاره کرد و ضمن اعلام خبر افزایش سرمایه این شرکت گفت: رتبه توانگری مالی شرکت بیمه معلم افزایش یافته است. قائم مقام شرکت بیمه معلم تصریح کرد: پس از افزایش سرمایه، مجددا توانگری مالی شرکت مورد محاسبه قرار گرفت و در پایان شهریور ماه سال جاری رتبه شرکت از منظر توانگری مالی به 186 درصد رسید.

 

وی ادامه داد: در واقع این میزان نشان می دهد که ما 86 مرتبه از رتبه 100 بالاتر هستیم و در رتبه یک توانگری مالی قرار گرفتیم که پس از رسیدگی های لازم از سوی بیمه مرکزی، اطلاع رسانی در این مورد انجام می شود.   بنویدی قائم مقام شرکت بیمه معلم همچنین در مورد طرح آرامش خانواده گفت: این طرح بنا به استراتژی توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه طراحی شده و استقبال وسیعی از آن صورت پذیرفته است. 

 

ابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم نیز در این مراسم قرعه کشی طرح آرامش خانواده ضمن اشاره به استقبال مردم از این طرح آرامش خانواده، از ادامه اجرای این طرح در سال آینده نیز خبر داد و افزود: قرعه کشی مرحله دوم طرح آرامش خانواده در سال آینده همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد. 

 

رضا محمودی حسینی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه معلم نیز با اشاره به این نکته که طرح آرامش خانواده در سه سطح ارائه شده است، گفت: در طرح شماره یک با حق بیمه 36500 تومانی بالغ بر 4967 بیمه نامه، در طرح شماره دو با حق بیمه 73500 تومانی 933 بیمه نامه و در طرح شماره سه با حق بیمه 109500 تومانی 507 بیمه نامه فروخته شده است.

 

وی گفت: در طرح آرامش خانواده علاوه بر پوشش دهی خسارت های مالی و مادی، خسارات جانی نیز مورد پوشش دهی قرار می گیرد علاوه بر اینکه مسئولیت مادی در قبال همسایگان، هزینه اجاره و اسکان، هزینه هلی پزشکی، غرامت فوت و نقص عضو از دیگر محورهای پوشش های بیمه ای است.   در مراسم قرعه کشی طرح آرامش خانواده، یک نفر برنده جایزه 50 میلیون تومانی و پنج نفر نیز به قید قرعه برنده جایزه 25 میلیون تومانی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  20