«کیوسک بیمه‌ای کوثر» برای صدور معرفی‌نامه الکترونیکی درمان راه اندازی شد

به صورت ۲۴ ساعته

طراحی، تولید و اجرای دوبخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کیوسک بیمه‌ای حاصل ۸ ماه تلاش نیروهای جوان و خلاق بیمه کوثر است که برای نخستین باربه بازار بیمه کشور عرضه شده است.

به گزارش ریسک نیوز،کیوسک خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه کوثر صدور 24 ساعته معرفی‌نامه الکترونیکی درمان راه‌اندازی شده است.  حسن سعیدی مسوول فناوری اطلاعات شرکت بیمه کوثر دراین خصوص به «دنیای اقتصاد» گفت: طراحی، تولید و اجرای دوبخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کیوسک بیمه‌ای حاصل 8 ماه تلاش نیروهای جوان و خلاق بیمه کوثر است که برای نخستین باربه بازار بیمه کشور عرضه شده است.  وی تاکید کرد: تسهیل صدور معرفی‌نامه الکترونیکی و رضایت بیمه‌گذاران رشته درمان نتیجه اعتماد عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثربه تیم جوان این شرکت است.

سعیدی با بیان اینکه کیوسک بیمه‌ای درفاز اول جهت صدور معرفی‌نامه الکترونیکی درمان راه‌اندازی شده است، افزود: دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که با ارتقای آن می‌توان سرویس‌های دیگری گرفت که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فاز بعدی صدور بیمه‌های مسافرتی خارج از کشور، استعلام نرخ بیمه نامه‌های اتومبیل، فهرست مراکز درمانی و فهرست مراکز پرداخت خسارت بیمه کوثر از طریق کیوسک بیمه‌ای کوثر امکان‌پذیر می‌شود.  وی با قدردانی از دکتر همایی مدیر بیمه‌های درمانی کوثر برای ارائه ایده و طرح اولیه کیوسک بیمه‌ای یادآورشد: تیم اجرایی متشکل از کارشناسان خسارت درمان و کارشناسان فناوری اطلاعات شرکت بیمه کوثر است که هدف اولیه آنها صرفه‌جویی در زمان و تسهیل در روند کاری بیمه‌شدگان بود.  سعیدی توضیح داد: روند کاری این کیوسک‌ به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بیمه‌شده می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته در سراسر کشور، کلیه مراحل تایید برگه بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به صورت آنلاین و فقط ظرف چند دقیقه انجام داده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت بیمه‌گر نیست. مسوول فناوری اطلاعات بیمه کوثر با اشاره به اینکه طرح ابتدا به صورت پایلوت در بیمارستان چمران تهران نصب و به بهره‌برداری رسید، افزود: پس از دوره دو ماهه و اعلام رضایت مسوولان بیمارستانی و بیمه‌گذاران دو کیوسک دیگر آماده و در دو بیمارستان صدوقی اصفهان و کوثر شیراز مستقر و عملیاتی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  14  =  16