اهم فعالیت های شرکت بیمه آسیا در سال ۹۳

مدیرعامل شرکت بیمه آسیا مهمترین اهداف و برنامه های اجرایی این شرکت در سال ۹۳ را تشریح کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از بیمه خبر ابراهیم کاردگر درخصوص اهداف و برنامه های درنظر گرفته شده این شرکت در سالجاری اظهارداشت: در شرکت بیمه آسیا دوهدف کلی و اساسی از همان بدو ورود بنده به صورت جدی در حال پیگیری و اجرا است.
وی افزود: اولویت اول اجرای طرح توانمندی مشاغل در بیمه آسیا بوده که چالش های زیادی را برای پرسنل شرکت ایجاد کرده بود از مهر ماه سال جاری در دستور کار مدیریت ارشد شرکت قرار گرفت.
کاردگر ادامه داد: با برگزاری جلسات کارشناسی وتخصصی ،در نهایت توانستیم در پایان سال1392 با کسب مجوز از وزارت کار این طرح را بعد از 4سال اجرایی کنیم.
نائب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا تصریح کرد:همزمان با این طرح یکی دیگر از برنامه های مهم و اساسی که برای شرکت از اولویت قابل توجهی برخوردار است، رسیدن به کف 10 درصد در حوزه فنی و پرتفو بود.
وی افزود: زمانی که بنده به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه آسیا منصوب شدم این شرکت در حوزه فنی و پرتفو حدود 9.2 درصد بازار را در دست داشت که در حال حاضر آمارها از رسیدن به 10 درصد بازار حکایت دارند.
مدیرعامل بیمه آسیا خاطرنشان کرد: درسال 93 این شرکت با توجه به قدمت 54 ساله و توانایی بالای فنی پرسنل و شبکه فروش، برنامه را کف 12 درصد بازار در نظرگرفته ایم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف دو برنامه نقره ای و طلایی در نظر گرفته شده است که امیدواریم برنامه طلایی را محقق کنیم.
کاردگر شفافیت مالی را یکی دیگر از ضروریات مهم این شرکت در سال 93 عنوان کرد و گفت: اعضاء هیات مدیره شرکت بیمه آسیا امیدوار است با برگزاری مجمع تاثیرگذار و کاربردی در سال 93، هم شفافیت مالی و هم ترکیب مناسبی از پرتفو را ایجاد کند.
به گفته مدیرعامل بیمه آسیا این شرکت در نظر دارد با حرکت در مسیر رشد و تعالی منافع همه ذینفعان در فعالیت های کل شرکت را تضمین کرده و سودآوری شرکت را ارتقاء دهد.
وی همچنین درخصوص اقدامات صورت گرفته برای نظارت بر نمایندگی های بیمه آسیا نیز اظهارداشت: این شرکت با سوق یافتن به سمت نظارت سیستمی می کوشد تا تمام فعالیت های نمایندگی های خود در سرتاسر کشور را به صورت جدی و دقیق رصد کند.
کاردگر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حاکم بودن فضای بسیار آرام و مناسبی در شرکت بیمه آسیا انگیزه ها برای رسیدن به اهداف دو چندان شده است و همه مدیران حوزه های فنی آنالیز بسیار خوبی از فعالیت های انجام گرفته دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =