دریافت الحاقیه تکمیل تعهدات بیمه نامه شخص ثالث الزامی است

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه دانا:

با توجه به اعلام نرخ دیه دویست میلیون تومانی برای ماههای حرام از ابتدای اردیبهشت ماه ،تمامی بیمه نامه های شخص ثالث انواع خودروها ضرورت دارد حداقل این میزان پوشش را داشته باشند .

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، وحیدرضا باختری مدیر بیمه های اتومبیل این شرکت با بیان این مطلب افزود ماههای حرام ؛ رجب ، محرم ، ذیقعده و ذیحجه هستند که با توجه به نزدیک بودن ماه رجب ضرورت دارد کلیه دارندگان بیمه نامه شخص ثالث نسبت به مراجعه به واحد صادرکننده بیمه نامه و دریافت الحاقیه تکمیل تعهدات بر مبنای حداقل دیه اعلام شده جدید اقدام نمایند .

  وی افزود: شرکت بیمه دانا با تسهیل فرایند رقابت در بخش فروش موفق به تحقق بودجه تعیین شده در رشته های شخص ثالث و بدنه به ترتیب با 28 و 51 درصد رشد شده و  ضمن پایبندی به اصول فنی ، توافقات سندیکایی و اخلاق حرفه ای،  نسبت به ایفای بموقع تعهدات در قبال بیمه گذاران و زیان دیدگان اقدام نموده است . وی گفت:  در سال 93 نیز در تلاش هستیم تا کماکان بیمه نامه بدنه اتومبیل که یکی از ضروری ترین نیازهای بیمه ای اغلب دارندگان خودرو است  با مناسب ترین نرخ و شرایط عرضه کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  −  76  =