نرخ بیمه طلایی فرهنگیان ۲۵ هزار ریال افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت : نرخ بیمه طلایی فرهنگیان با افزایش ۲۵ هزار ریالی از ۲۳۵هزار به ۲۶۰هزار ریال افزایش یافته است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا ˈ محمد تقی عباسپور ˈ  افزود : مقرر شد همانند سال گذشته فقط 50 درصد از این مبلغ از حقوق همکاران کسر و 50 درصد سهم دولت نیز پس از تأمین اعتبار لازم در هر ماه به استان ها ابلاغ شود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه تعاون و فعالیت های امور رفاهی بویژه بیمه طلایی و نحوه قرارداد با شرکت بیمه ˈ آتیه سازان حافظ ˈ ، گفت : نیروهای قراردادی هم در صورت تقاضا می توانند همانند دیگر کارکنان رسمی و پیمانی از خدمات بیمه طلایی بهره مند شوند تا دولت نیز حق السهم آنان را به استان ها ابلاغ کند.

معاون آموزش و پرورش مازندران در باره افرادی که پیشتر از بیمه طلایی انصراف دادند ، گفت : این دسته از همکاران هم با دریافت بخشنامه از طریق مدیران مدارس و مطالعه دقیق آن می توانند تقاضای عضویت مجدد خود را ارائه دهند.

وی فرصت ثبت نام متقاضیان جدید و افراد انصرافی را تا 15 تیر ماه سال جاری اعلام کرد و افزود : همکاران شاغل جانباز همانند سال های گذشته اطلاعات بیمه ای خود و افراد تحت تکفلشان را به شرکت آتیه سازان حافظ ارسال کنند تا صد در صد مبلغ حق بیمه آنان از طریق دولت برای ادارات کل آموزش و پرورش استان تامین اعتبار شود.

بیمه طلایی فرهنگیان پیش از این با بیمه ایران بود ولی امسال به بیمه آتیه سازان حافظ سپرده شده است.ک/3
 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟