رونمایی نرم افزار جدید آنلاین تریدینگ در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

نرم افزار جدید معاملات آنلاین در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برای سرمایه گذاران رونمایی شد.

به گزارش ریسک نیوز،در تولید این نرم افزار که با معماری جدید نرم­افزارهای مبتنی بر تراکنش بالا و یکپارچه با سیستم مدیریت کارگزاری تهیه شده، پیش نیازهای گسترش سیستم های کارگزارای الکترونیک در آینده بازار سرمایه مد نظر قرار داده شده و با توجه به ورود ابزارهای جدید مالی و تحلیلی در سال های آتی، این سیستم کارایی و امکانات مورد نیاز سرمایه­ گذاران حرفه ای را فراهم خواهد آورد.

نرم افزار DTTS، در مرداد ماه 1392 مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرده و تا به امروز به صورت آزمایشی مورد بهره ­برداری قرار گرفته و همزمان با نمایشگاه بورس به تمام علاقه مندان، از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد ارائه خواهد شد.

مشاهده لحظه ای عملکرد پرتفوی، مشاهده همزمان مظنه بازار دو نماد در صفحه، مشاهده آخرین معاملات روی یک نماد، نمودار تغییرات قیمت و حجم در طول بازار، واسط کاربری انعطاف پذیر برای چیدمان مطلوب اطلاعات، گزارش های کامل حسابداری و معاملات و لینک نام نماد به اطلاعات آن در سایت مدیریت فناوری بورس تهران بخشی از امکانات این سامانه است.

کارشناسان ثبت نام این نرم افزار، در محل غرفه گروه مالی پاسارگاد آمادگی ثبت نام و راهنمایی در خصوص استفاده از خدمات این نرم افزار را داشته و همچنین برای علاقه مندان اتصال سیستم به حسابهای بانک پاسارگاد، افتتاح حساب بانک پاسارگاد در محل غرفه انجام خواهد گرفت.

نرم افزار یکپارچه مدیریت کارگزاری و معاملات آنلاین داتکس، آمادگی ارائه خدمات معاملات آنلاین به کلیه کارگزاری های علاقه مند به گسترش فعالیت های آنلاین را داشته و غرفه این شرکت پذیرای مدیران و کارشناسان بازار سرمایه جهت معرفی این سیستم خواهد بود.

یادآور می شود: نرم­ افزار جدید معاملات آنلاین شرکت داتکس با همکاری شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برای سرمایه گذاران رونمایی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  23  =  32