توزیع دفترچه‌های بیمه سلامت تا نیمه تیرماه

سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت عنوان کرد :

آمار ثبت نام شدگان به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر رسیده که از این تعداد برای دو میلیون و ۴۳۰ هزار نفر دفترچه صادر شده است و۷۰۰ هزارنفر تاکنون دفترچه خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز،سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت گفت: غیر از استان تهران همه افرادی که تاکنون در سامانه سازمان بیمه سلامت  ثبت نام کرده اند تا پایان خرداد ماه دفترچه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

سیدمهدی میر شاه ولد در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سازمان بیمه سلامت همچنان ادامه دارد، گفت: آمار ثبت نام شدگان به 4 میلیون و 850 هزار نفر رسیده که از این تعداد برای دو میلیون و 430 هزار نفر دفترچه صادر شده است.
 

وی ادامه داد: به تدریج از طریق پیامک به ثبت نام شدگان فراخوان داده می شود که دفترچه های خود رادریافت کنند و نزدیک 700 هزارنفر تاکنون دفترچه خودرادریافت کرده اند.

میر شاه ولد با اشاره به اینکه استان تهران با 830 هزار متقاضی ازنظرتعداد ثبت نام شدگان همچنان رتبه اول را دارد، افزود: خراسان رضوی با 453 هزار نفر رتبه دوم و آذربایجان غربی با 328 هزار نفر رتبه سوم را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که دفترچه همه ثبت نام شدگان تا چه زمانی صادر می شود، افزود: برنامه ریزی و تلاش‌ها بر این است غیر از استان تهران همه افرادی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند تا پایان خرداد ماه دفترچه‌های خود را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت افزود: دراستان تهران هم افرادی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند تا نیمه تیرماه دفترچه‌های خودرا دریافت می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1