امکان برخورداری از سامانه یکپارچه عملیاتی فراهم شد

با راه اندازی برنامه فنی-بیمه ای در شرکت بیمه دانا

با راه اندازی برنامه فنی-بیمه ای در شرکت بیمه دانا پرداخت از طریق واریز به حساب شبا{بدون مراجعه به شعب بانک عامل و دریافت وجه از کلیه بانک‌ها}و واریز به کارت به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

به گزارش ریسک نیوز،با راه اندازی برنامه فنی-بیمه ای در شرکت بیمه دانا ،امکان برخورداری از سامانه یکپارچه عملیاتی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک ،حمید علیزاده محب معاون مدیر امور مالی گفت: راه اندازی برنامه فنی-بیمه‌ای در سطح شرکت و برخورداری از یک سامانه یکپارچه عملیاتی و انجام امور به طور متمرکز در سامانه کشوری ،باعث ایجاد بستری مناسب برای تحقق پیاده سازی تمرکز منابع و مصارف مالی{نقدینگی} شده است.

وی افزود:در همین راستا با بهره گیری از امکانات مذکور ،فاز اول این برنامه آغاز شده و پرداخت هزینه‌های بیمه ای از طریق درگاه‌های مختلف بانکی اعم ازپرداخت ویژه {مراجعه به هر یک ازشعب بانک ملت در سطح کشور}پرداخت از طریق واریز به حساب شبا{بدون مراجعه به شعب بانک عامل و دریافت وجه از کلیه بانک‌ها}و واریز به کارت به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

علیزاده محب تاکید کرد:کلیه همکاران در حوزه امور مالی و پشتیبانی شعب با بهره گیری از دستورالعمل‌های اعلامی می‌توانند نسبت به پرداخت مبالغ به هر یک از روش‌های فوق اقدام نمایند.
معاون مدیر امور مالی همچنین افزود:طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت فناوری اطلاعات ،در صورت بروز هر گونه مشکل در اجرای این برنامه ،همکاران می‌توانند با کارشناسان مستقر در این مدیریت تماس حاصل نمایند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

16  −  10  =