امکان صدور الکترونیکی بیمه‌نامه و مشاوره بیمه‌ای فراهم شد

با راه‌اندازی سیستم اینترنت بیمه ملت

بیمه ملت بعنوان اولین بیمه الکترونیک کشور و پیشرو در ارائه خدمات بیمه الکترونیک، اقدام به راه‌اندازی سیستم اینترنت بیمه نموده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این خدمت جدید و به روز بیمه‌ملت، در راستای ارائه خدمات نوین بیمه‌ای وفراهم آوردن راحتی و آسایش هر چه بیشتر برای بیمه گذاران عزیز طراحی و آماده گردیده است.

 

مهرداد غلامزاده مدیر آی تی بیمه ملت، در خصوص امکانات و خدمات قابل ارائه توسط این سیستم اعلام داشت، مشاهده و استعلام بیمه‌نامه‌های صادره توسط بیمه ملت، مشاهده مشخصات هویتی بیمه‌گذاران و دریافت هدایای بیمه‌ای به صورت الکترونیک از امکانات فعلی این سیستم است وبزودیامکان صدور الکترونیکی بیمه‌نامه در اکثر رشته‌ها، دریافت خدمات الکترونیک مربوط به بیمه‌های زندگی و سایر محصولات، مشاوره بیمه‌ای و ارائه پیشنهادات تهیه بیمه‌نامه براساس حرفه و ویژگیهای فردی،پاسخگویی سریع به پرسش‌های طرح‌شده از جانب بیمه‌گذاران و بسیاری خدمات نوین بیمه‌ای دیگر فراهم خواهد شد.

 

غلامزاده افزود، مشتریان فعلی بیمه ملت پس از ثبت نام در این سیستم می‌توانند از هر نقطه در کشور ودر هرزمان‌با‌ورود به این درگاه، از خدمات آن بهره مند شوند. همچنین مشتریان کارت اعتباری بیمه‌ملت، برای ورود به سیستم اینترنت بیمه، می‌توانند از نام کاربری و کلمه عبور مورد استفاده در سیستم پورتال مشتریان کارت اعتباری، استفاده نمایند.

 مدیر آی تی بیمه‌ملت به بیمه‌گذاران و مشتریان جدید بیمه‌ملت اشاره کرد و گفت در صورتی که فردی به تازگی بیمه‌نامه‌ای را خریداری کرده باشد، پیامکی حاوی متن خوشامدگویی، نام کاربری و کلمه عبور برای وی ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توان از خدمات گسترده اینترنت بیمه ملت، بهره‌مند شد.

وی افزود، در صورتی که شخصی مشتری بیمه ملت نبوده اما قصد استفاده از خدمات اینترنت بیمه را داشته باشد، می‌تواند ابتدا نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی خود اقدام و پس از تأیید اطلاعات با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که از طریق پیامک برای وی ارسال می‌گردد، وارد سیستم شده و از مجموعه گسترده خدمات اینترنتی بیمه ملت، بهره مند گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  40