۳۰ تیر آخرین فرصت ثبت نام طرح بیمه سلامت دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح سلامت دانشجویان ویژه همه واحدهای دانشگاهی از اوایل مردادماه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،سعیدکاردا‌ر،معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنابا بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی دانشجویان با هدف ارائه سلامت به همه اقشار جامعه و ترویج سلامت در بین دانشگاهیان به همه واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است.

وی ابراز داشت: پرداختن به سلامت و بهداشت مردم از تاکیدات دین اسلام و همچنین لازمه رسیدن به توسعه پایدار کشور بوده و ضروری است دانشگاهیان در این مسیر پیشگام باشند.

سلامت و بهداشت دانشجویان در اولویت قرار گرفت

این معاون دانشگاه آزاد گفت: در ابلاغیه طرح بیمه دانشجویان ارتقای سلامت دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز آموزش عالی سراسر کشور به عنوان دستور کار و اولویت سلامت و بهداشت نمایندگان تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیئت امنای استان‌ها، معاونان هماهنگی، دبیران هیئت امنای استان‌ها تاکید شده است.

30 تیر آخرین فرصت ثبت نام طرح بیمه دانشجویان

کاردار در ادامه بیان کرد: همه دانشجویان می‌توانند در طرح ارتقای سلامت و بیمه دانشجویان شرکت کرده و تا 30 تیر جاری فرصت دارند مدارک و معرفی‌نامه خود را به اداره کل صندوق رفاه و بیمه دانشجویی مستقر در معاونت دانشجویی دانشگاه خود ارائه دهند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد: در این طرح  با هماهنگی‌هایی که با سازمان بیمه سلامت صورت گرفته است دانشجویان متقاضی که در حال حاضر فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای بوده به سرعت بیمه خواهند شد.

بیمه سلامت دانشجویان کاملا رایگان است

وی ابراز داشت: انجام بیمه سلامت دانشجویان کاملا به صورت رایگان انجام خواهد شد و طرح پوشش بیمه حوادث برای همه دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که الزامی است تنها با پرداخت 20 هزار ریال از سوی دانشجو انجام خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟