۷۵ درصد دفترچه های بیمه پایتخت نشینان صادر شد

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی:

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی از صدور ۷۵ درصد دفترچه های بیمه تهرانی ها خبر داد و گفت: از ۸۸۰ هزار متقاضی بیمه همگانی تاکنون ۶۳۵ هزار دفترچه صادر شده است.

به گزارش ریسک نیوز،مهدی میرشاه‌ولد درگفتگو باخبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس آخرین آمارهای بدست آمده تاکنون پنج‌میلیون‌و285هزار نفر در سامانه سازمان‌بیمه‌سلامت برای برخورداری از بیمه همگانی رایگان ثبت نام کردند.

وی گفت: عملیات‌صدور دفترچه سرعت بیشتری به خود گرفته به طوری که تا این لحظه سه میلیون و 560 هزار دفترچه بیمه برای متقاضیان در سراسر کشور به چاپ رسیده است که درصد بالایی از این دفترچه ها توزیع شده است.

سخنگوی ستادبیمه‌سلامت همگانی از ثبت نام 880 هزار نفر در استان تهران خبر داد و گفت: بیش از 75 درصد دفترچه های متقاضی استان تهران چاپ شده است به طوری که تا نیمه اول تیرماه توزیع دفترچه های بیمه در تهران به پایان می رسد.

میر شاه ولد تاکید کرد: برای دریافت دفترچه‌های بیمه‌همگانی رایگان به متقاضیان، با ارسال پیامکی به آنها اطلاع داده می‌شود که به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و برای دریافت دفترچه اقدام کنند.

به گفته وی تاکنون بیش از دو میلیون و 100 هزار دفترچه در سراسر کشور میان متقاضیان توزیع شده و مابقی نیز در دست توزیع است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  70  =  76