آخرین نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال حدود دو هفته دیگر به پایان می‌رسد که بر این اساس تاکنون ۲۲ بازیکن استقلال و هفت بازیکن پرسپولیس قراردادشان را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرده‌اند. این در حالی است که سه تیم تهرانی دیگر فعالیت چندانی در ثبت قراردادها نداشته‌اند به گونه‌ای که راه‌آهن هنوز بازیکنی را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال نبرده است!

به گزارش ریسک نیوز، فصل نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از روز 23 فروردین آغاز شده و تا یک هفته مانده به هفته نخست لیگ برتر یعنی دوم مرداد ادامه خواهد داشت. مسابقات لیگ برتر روز نهم مردادماه شروع می‌شود و تا امروز راه آهن، تنها تیمی است که هیچ کدام از بازیکنانش برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال استان تهران نرفته‌اند. 
 
همچنین باشگاه استقلال که در نقل و انتقالات فعال بوده، قرارداد تعداد زیادی از بازیکنانش را در هیات فوتبال به ثبت رسانده است. از تیم پرسپولیس هم فقط قرارداد هفت بازیکن به صورت رسمی به ثبت رسیده است. اسامی بازیکنانی که قراردادشان در هیات فوتبال ثبت شده به شرح زیر است: 
 
استقلال: آرش برهانی، محمد قاضی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، مگویان، مهدی کریمیان، محمدرضا خرسندنیا، سجاد شهباززاده، محسن فروزان، احمد جمشیدیان، کرار جاسم، امید ابراهیمی، آلبرتو داسیلوا، مهرداد محمودی، سعید امرایی، امیرحسین طویی، مهدی کربلایی، محمد خلیلی، علیرضا رمضانی، فرزین گروسیان و سهیل اصغرزاده. 
 
پرسپولیس: نیلسون کوریا، رضا نوروزی، مهدی دغاغله، سوشا مکانی، محسن بنگر، مهدی طارمی و احمد نوراللهی. 
 
پیکان: مسعود همامی، آرمان قاسمی، سید مهدی رحمتی، محمد نصرتی، سعید دقیقی، سید علی حسینی، مجید خدابنده لو، کیوان وحدانی، حمیدرضا دیوسالار، میلاد نوری، ساموئل، امیرحسین فشنگچی، جهانگیر عسگری، محمد صادق بارانی و سید حسین کریمی. 
 
نفت تهران: دیوید ویکروم، آرش رضاوند، امیر ارسلان مطهری. 
 
راه آهن: – رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم حضور تعدادی از بازیکنان برای ثبت قراردادشان، تاکید کرد: بازیکنانی که از سال گذشته با تیم‌های خودشان قرارداد دارند، دیگر نیازی به حضورشان در هیات فوتبال برای تمدید قراردادشان نیست. 
 
وی افزود: احتمال دارد این بازیکنان از تیم خود جدا شوند که آن موقع باشگاه مربوطه رسما این موضوع را به اطلاع ما می‌رساند ولی تا زمانی که به ما اعلام نشود، نام بازیکن در دفتر وجود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =