برای لوازم آرایش «سیمپسون‌ها» هم خط تولید راه‌اندازی شد

کمپانی مشهور تولید لوازم آرایش ام ای سی از یک محصول جدید در کمیک کان امسال رسما رونمایی خواهد کرد: لوازم آرایش مارچ سیمپسون.

به گزارش ریسک نیوز،کمپانی مشهور تولید لوازم آرایش ام ای سی از یک محصول جدید در کمیک کان امسال رسما رونمایی خواهد کرد: لوازم آرایش مارچ سیمپسون. این محصول جدید قرار است روز 26 جولای، قبل از فروش انبوه به صورت محدود در یکی از شعب کمپانی ام ای سی واقع در سن دیگو به مدت 24 ساعت به فروش برسد. سپس این محصول آماده می شود تا در روز 28 آگوست به صورت آنلاین به فروش رسد. جالب است بدانید که مغازه ها محصول جدید ام ای سی را تا روز 4 سپتامبر نمی فروشند.
طرفداران مجموعه کارتونی سیمپسون ها که می خواهند از این محصول هم استفاده کنند می توانند آن را در یک پک حاوی 10 محصول خریداری کنند.

انیمیشن سیمپسون ها سریالی کارتونی است که سابقه ای بیش از دو دهه در شبکه فاکس و تلویزیون آمریکا دارد و توسط مت گرینینگ خلق شده است. این مجموعه به خاطر نقد های فانتزی و البته نسبتا شدیدالحنش نسبت به جامعه آمریکا شناخته می شود. از این مجموعه تا کنون یک انیمیشن سینمایی هم ساخته شده است. فصل بیست و پنجم این سریال در ماه می گذشته به پایان رسیده و گروه سازنده آن در حال آماده کردن فصل بیست و ششم سیمپسون ها هستند. فصل جدید سریال کارتونی شبکه فاکس از روز بیست و هشتم سپتامبر مجددا به روی آنتن خواهد رفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

18  −  16  =