جزئیات عجیب قرارداد مشکوک ستاره پرسپولیس

پرسپولیسی ها به انتقال خلعتبری از عجمان به پرسپولیس مشکوک شده و در حال بررسی قرارداد هستند تا از جزئیات عجیب آن بیشتر مطلع شوند.

به گزارش ریسک نیوز، قرارداد محمدرضا خلعتبری با باشگاه پرسپولیس که در زمان رویانیان به امضا رسیده است، مشکوک به نظر می رسد.

 

خلعتبری مدعی شده بود که پرسپولیس 250 هزار دلار به باشگاه عجمان امارات بدهکار است و در صورتی که بعد از گذشتن هر ماه، این مبلغ به حساب عجمان واریز نشود، به ازای هر ماه 50 هزار دلار جریمه برای پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد.

 

این در حالی است که اکنون مشخص شده که جریمه ای در کار نیست و معلوم نیست که این خبر که واقعیت ندارد به چه دلیل منتشر شده است.

 

جالب اینکه خلعتبری مدعی شده بدهی 250 هزار دلاری به عجمان را شخصا پرداخت خواهد کرد، ضمن اینکه طلب 400 میلیونی خود از پرسپولیس را نیز خواهد بخشید، در حالی که این مبالغ مجموعا حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان می شود که باورپذیر نیست.

 

فیفا نیز اخیرا به این انتقال ایراد گرفته و خواستار مدارک برای بررسی آن شده و حتی بحث پولشویی نیز به میان آمده است.

 

پرسپولیسی ها نیز به این قرارداد مشکوک شده و در حال بررسی هستند تا از جزئیات عجیب آن بیشتر مطلع شوند اما هر چه هست در این مدت یک نفر در خصوص ارقام رد و بدل شده در این انتقال و میزان بدهی های باقیمانده راست نگفته است!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  3  =