تقسیم سود ۱۶۵ ریالی برای هر سهم بیمه “ما”

در مجمع عمومی تصویب شد؛

مجمع عمومی سالانه بیمه “ما” برگزار و به ازای هر سهم ۱۶۵ ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

به گزارش ریسک نیوز،مجمع عمومی سالانه شرکت بیمه "ما" پس از ثبت افزایش سرمایه از مبلغ 400 میلیارد ریال به 1000 میلیارد ریال با حضور بیش از 80 درصد سهامداران روز سه شنبه 24 تیرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و در مجموع 165 میلیارد ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

 

در این مجمع روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شدند. همچنین شرکت بیمه "ما" در سال گذشته بالغ بر بیش از 227 میلیارد ریال به عنوان سود خالص شناسایی کرد که پس از کسر ذخایر و اندوخته های لازم 165 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

 

سیدمحمد علیپور مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه "ما" ضمن ارائه گزارش هیات مدیره گفت :به عنوان یک شرکت مشتری مدار تلاش می کنیم با پیش بینی نیازهای مشتری مدارانه ، محصولات و خدمات نوآورانه، سرعت بالا در پرداخت خسارت ، به کارگیری تکنولوژی روز و به پشتوانه توانمندی های کارکنان متخصص خود ارائه دهنده برتر کلیه خدمات بیمه ای در کشور باشیم.

 

وی در ادامه اضافه کرد : بیمه "ما" از ابتدای تاسیس موفق به راه اندازی 23 شعبه و 10 باجه بیمه ای در سطح کشور شده است. به غیر از شعب بیمه، نمایندگان و کارگزاران بیمه، دسته دیگری از کانال های فروش بیمه‌نامه های شرکت به شمار می آیند. البته ما به ارتقاء نمایندگی ها توجه بیشتری داریم و نمایندگان کم کار و توانایی کم را از سیستم خارج کرده و جایشان را نمایندگان فعال خواهند گرفت.

همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها و بهره گیری از ظرفیت های موجود در بانک، اقداماتی نظیر راه اندازی شعبه مستقل بانک بیمه جهت پشتیبانی صدور بیمه نامه های مشتریان بانک ملت به صورت آنلاین ، فراهم نمودن امکان اخذ گزارش های لازم از عملکرد فروش در حوزه بانک و نیز سفارشی سازی خدمات و محصولات بیمه ای متناسب با مشتریان بانک ملت جهت خلق ارزش برای مشتری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 232 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و بالغ بر 310 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است، گفت: در شرکت های تازه تاسیس خسارت‌ها کمتر است و پرداخت خسارت بیشتری به نسبت حق بیمه تولیدی از محل ذخیره پرداخت می شود.

وی به سهم 84 درصدی ضریب خسارت سال 1392 برای بیمه شخص ثالث اشاره کرد و گفت: اکثر شرکت ها ضریب خسارت بیمه شخص ثالث بالای 100 درصد دارند و این نسبت 84 درصدی برای ما خوب است.

 

 

وی همچنین سطح توانگری مالی شرکت متبوعش را 452 اعلام کرد و گفت: این سطح بالاترین سطح نسبت به توانگری مالی در صنعت بیمه است که بیمه « ما » دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

99  −  98  =