نصب ۲۴۰ هزار کارتخوان برای بانک‌ها در ۶ ماه آینده

تا پایان سال جاری ۲۴۰ هزار دستگاه کارتخوان فروشگاهی از شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای بانک‌ها نصب و راه اندازی خواهد شد که بر این اساس تعداد کارتخوان‌های این شرکت به بیش از ۶۶۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش ریسک نیوز،صادق فرامرزی در جمع خبرنگاران با بیان این نکته که 70 درصد کارتخوان های شرکت ایران کیش مربوط به بانک صادرات است، ادامه داد: با این که شش ماهه اول سال را به دلیل تغییرات زیاد مدیریتی و نبود برنامه ریزی درست از دست داده ایم اما در شش ماه آینده کار بیش از یک سال را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به اینکه شرکت ایران کیش با بانک های مختلف قرارداد نصب و پشتیبانی کارتخوان های فروشگاهی دارد، ادامه داد: متاسفانه تاکنون نوع قرارداد شرکت با بانک صادرات ایران برای طرفین سودآوری نداشته است به همین دلیل به زودی نوع قرارداد دچار تغییراتی خواهد شد تا یک رابطه برد- برد برای طرفین ایجاد شود.

فرامرزی تاکید کرد: با تغییر نوع این قرارداد، انقلاب بزرگی در کارتخوان های فروشگاهی بانک صادرات ایران ایجاد خواهد شد.

وی به قرارداد شرکت ایران کیش با بانک های رفاه کارگران و کارآفرین نیز اشاره کرد و افزود: تعداد کارتخوان های این بانک ها را نیز تا پایان سال 100 هزار دستگاه افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل ایران کیش سهامدار اصلی این شرکت را بانک تجارت و شرکت های وابسته با بیش از 50 درصد سهام ذکر کرد و اظهار داشت: در روزهای آینده قرارداد خوبی نیز با این بانک منعقد خواهیم کرد که به نقع هر دو طرف خواهد بود.

وی در عین حال از انجام مذاکرات با دو موسسه اعتباری برای نصب دستگاه های کارتخوان خبر داد و گفت: یکی از این مذاکرات به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است که بر این اساس در فاز نخست، حداقل 20 هزار دستگاه کارتخوان برای موسسه اعتباری عسکریه نصب و راه اندازی خواهد شد.

فرامرزی با بیان اینکه که ایران کیش در یک سال گذشته با تغییرات زیادی در سطح مدیریت ارشد شرکت رو به رو بوده است، اظهار داشت: این تغییرات به استمرار رویه های مدیریتی در این شرکت آسیب وارد کرده و آن را دچار خدشه کرده است که خوشبختانه هم اکنون آرامشی در مجموعه سهامداران و همچنین هیات مدیره ایجاد شده است و بدنه مدیریتی شرکت نیز به خواسته سهامداران پاسخ مثبت داده و با سرعت بیشتری به پیش می رود.

وی گنجینه ارزشی دانش کارکنان را مهم ترین ارزش شرکت ایران کیش دانست که قابل کپی برداری نیست ولی در طول سال های گذشته مغفول مانده و روی آن به صورت هدفمند برنامه ریزی نشده است.

مدیرعامل ایران کیش تاکید کرد: کارگروهی ویژه در شرکت تشکیل شده که قرار است این گنجینه ارزش را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

وی از راه اندازی سرویس های ارزش افزوده در دو ماه مدیریت خود در شرکت ایران کیش خبر داد و گفت: سرویس یو اس اس دی همین روزها آپ می شود و سرویس آی پی جی هم تثبیت و بازاریابی آن شروع شده است.

به گفته وی، به زودی حوزه پرداخت اینترنتی به اصلی ترین منبع دآرمدی شرکت ایران کیش تبدیل خواهد شد. ضمن این که سیاست آینده شرکت در بحث تمایز سرویس های ارزش افزوده است چون درآمد جدی هر شرکتی بر مبنای تراکنش های صورت گرفته است.

وی درباره تغییر نام شرکت کارت اعتباری ایران کیش و برداشتن عبارت " کارت اعتباری" از این نام گفت: در زمان مدیریت قبلی بحث تغییر نام شرکت مطرح شد ولی این بحث برای ما زیاد جدی نیست و ما هم اکنون از نام تجاری ایران کیش برای فعالیت های خود استفاده می کنیم.

فرامرزی با اشاره به این نکته که با پیشرفت ابزارهای بانکداری الکترونیک هم نمی توان کارتخوان را به طور کامل حذف کرد، تصریح کرد: در عین حال بخش بزرگی از تراکنش ها به سوی ابزارهای دیگر مثل موبایل حرکت خواهد کرد.

مدیرعامل ایران کیش از حاکم شدن فضای مشورتی در شرکت شاپرکت قدردانی کرد و اظهار داشت: این فضا هم اکنون حالت مشورتی و شورایی به خود گرفته که قابل ستایش است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟