پرداخت خسارت دیه عابرپیاده از سوی بیمه ملت

بیمه ملت خسارتی معادل ۳.۲۴۸.۵۳۲.۰۰۰ ریال (سه میلیارد و دویست و چهل و هشت میلیون و پانصد و سی و دو هزار ریال) را از محل بیمه شخص ثالث پرداخت نمود.

به گزارش ریسک نیوز،مبلغ مذکور مربوط به خسارت برخورد یک دستگاه خودروی وانت مزدا با عابر پیاده در شهرستان تنکابن می باشد که بیمه نامه شخص ثالث مربوطه در چهارم اردیبهشت ماه سال 91 برای خودروی وانت مزدا توسط بیمه ملت صادر شده است.

متأسفانه حدود 95 روز پس از شروع بیمه نامه، مورد بیمه بر اثر تصادف با عابر پیاده در محدوده شهری شهرستان تنکابن، شخص زیان دیده دچار صدمات متعددی، از جمله شکستگی مهره های گردنی، فلج برخی از اندام ها و… می گردد و بر اساس رأی صادره دادگاه ذیربط که در پایان سال 1392 صادر و در اواخر خردادماه سال 93 تحویل بیمه گر گردیده است خسارتی معادل 257/82 واحد دیه برآورد و مبلغ 3.248.532.000 ریال توسط بیمه ملت به ذینفع زیاندیده پرداخت گردید.

بیمه ملت با توجه به سطح مطلوب توانگری مالی، همواره بر پرداخت به موقع خسارت و جلب رضایت بیمه گزاران و زیان دیدگان خود تأکید داشته و به عنوان شرکتی که مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، یکی از شرکت های فعال و مؤثر در صنعت بیمه می باشد. بیمه ملت امیدوار است با ارائه خدمات مناسب و مطلوب در کلیه رشته های بیمه ای، بتواند منشأ خدماتی شایسته واقع گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  70