حضور فعال بیمه پارسیان در اولین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعت ایران در ترکمنستان

از تاریخ ۲۹ تا ۳۱مرداد سال جاری برگزار شد

اولین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، آب و برق ، نفت و گاز ، خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضور معاونین ، رؤسای جمهوری هر دو کشور ، وزرا و برخی دیپلماتهای خارجی مقیم از تاریخ ۲۹ تا ۳۱مرداد سال جاری در عشق‌آباد از تاریخ ۲۹ تا ۳۱مرداد سال جاری در عشق‌آباد برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل بیمه پارسیان، در این نمایشگاه تخصصی صنایع ایران با 125 شرکت در قالب 100 غرفه در مساحت بیش از 1600 متر مربع در محل قصر نمایشگاهی عشق‌آباد حضور داشته که در آن، شرکت بیمه پارسیان بعنوان تنها شرکت بیمه‌ای حاضر، انواع خدمات بیمه‌ای و آخرین دستاوردهای خود را ارائه نمود و از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت .

در این همایش  بایمراد خواجه محمد اف معاون رئیس جمهوری ترکمنستان و آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران و جمع کثیری از فعالان عرصه تجارت خارجی در مراسم افتتاحیه شرکت نموده و ضمن تأکید بر تجارت مشترک دو کشور ایران و ترکمنستان و سابقه دوستی و همکاریهای نتیجه بخش میان دو کشور به توسعه و گسترش هرچه بیشتر مناسبات در عرصه‌های مختلف پرداخته و از غرفه‌های حاضر بازدید که در این میان، از غرفه شرکت بیمه پارسیان نیز بازدید و با آقای هادی اویارحسین(عضو هیأت مدیره و مدیرعامل) این شرکت دیدار و گفتگو نمودند و ایشان توضیحات لازم پیرامون ارائه انواع خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه پارسیان را به اطلاع مقامات بازدید کننده رساندند.

در همایش مشترک بازرگانی صنعتی ایران و ترکمنستان که به سبک میزگرد با حضور مقامات و صاحبان صنایع ایران و ترکمنستان برگزار شد مقامات دو کشور نیز طی سخنانی به بخشهای اولویت دار تعاملات اقتصادی و تجاری دو جانبه اشاره کردند. شایان ذکر است در طول برگزاری نمایشگاه مذکور، صاحب نظران، کارشناسان و فعالان اقتصادی و تجاری ترکمنستان از غرفه بیمه پارسیان بازدید داشتند.

                 

همچنین در جلسه‌ای مشترک ، معاون وزیر اقتصاد کشور ترکمنستان با آقای اویارحسین مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان پیرامون تعاملات بیمه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند. در مراسم اختتامیه نمایشگاه، آقـای سید محمد موسوی هاشمی گلپـایگانی سفیر جمـهوری اسلامی ایران در ترکمنستـان، با ابراز رضایت از حضور فعالان اقتصادی کشورمان در ترکمنستان برپایی این نمایشگاه را فرصت جدیدی برای عمق بخشی به روابط دو کشور دانستند و ضمن قدردانی از شرکتهای معتبر ایرانی، نتایج همایش بازرگانی و نمایشگاه مذکور را بسیار مثبت ارزیابی و سازنده توصیف نمودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  6  =  6