تعامل دبیرخانه شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی و بانک مرکزی

به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های ایجاد شده در کشور، کارگروهی در دبیرخانه این شوراتشکیل شده تا با توجه به رویکرد استفاده بهینه از امکانات موجود، چگونگی راهبرد تعامل پذیر مرکز صدور گواهی الکترونیکی حوزه بانکی در زیرساخت کلید عمومی کشور مورد مطالعه و ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایلنا، محمد گرکانی نژادرییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و دبیر شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی کشور در راستای اجرای تکلیف مقرر بند "ب" ماده 49 قانون برنامه پنجم ازآغازبررسی درخواست بانک مرکزی در خصوص  مرکز صدور گواهی الکترونیکی در حوزه بانکی خبر داد.

وی با اشاره به مفاد مندرج در ماده 4 آیین نامه اجرایی ماده 32 قانون تجارت الکترونیک گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های ایجاد شده در کشور، کارگروهی در دبیرخانه این شوراتشکیل شده تا با توجه به رویکرد استفاده بهینه از امکانات موجود، چگونگی راهبرد تعامل پذیر مرکز صدور گواهی الکترونیکی حوزه بانکی در زیرساخت کلید عمومی کشور مورد مطالعه و ارزیابی قرار گیرد.

دبیر شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی کشور اضافه کرد: دراولین جلسه این کارگروه  مقرر شد با قید فوریت بحث و بررسی جامع پیرامون موضوع،به طور مشترک با مسئولینذیربط بانک مرکزی ادامه یابد تا نتایج حاصل جهت تعیین تکلیف نهایی به شورای سیاستگذاری گزارش شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =