برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی

کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی با هدف آشنایی فعالان این بخش با اهداف این روش بازاریابی و نیز عملیات مرتبط با آن توسط پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه،‌ برنامه‌ریزی بازاریابی تلفنی، انتخاب محصول بیمه‌ای برای ارائه، تحلیل بازار و انتخاب بازار هدف، تهیه منابع مشتریان و فراهم کردن ابزار بازاریابی تلفنی از محورهای اصلی بخش اول این کارگاه آموزشی است.

همچنین در این کارگاه آمادگی جسمی و روانی برای مذاکره، تحلیل سنخ شخصیت مخاطبین در مذاکره تلفنی و نیز تماس یک دقیقه‌ای و تعیین وقت اقدام بعدی، از مفاهیمی است که به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

بخش دوم این کارگاه آموزشی، به صورت دوره‌ای عملی است که در آن تماس با مخاطبین، پخش صدای مشتری، جذب و تبدیل مشتری و نیز گرفتن وقت ملاقات حضوری آموزش داده می‌شود.

این کارگاه آموزشی 4 ساعته، روز 28 آبان ماه از ساعت 13 آغاز می‌شود. ظرفیت شرکت در این دوره 30 نفر و شهریه ثبت نام در آن 240 هزار تومان است. حمدالله پویا این دوره را تدریس می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه به نشانی اینترنتی http://amoozesh.irc.ac.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  5  =