هند و تایلند در صدر بیمه گران عمر و درمان / “سوئیس ری”برترین بیمه گر عمومی اتکایی جهان

برترین و بهترین شرکت های بیمه سال معرفی شدند

در این فهرست اولویت مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله آنان می توان به ارائه خدمات و محصولات در بیمه عادی و اتکایی، آموزش و خلاقیت، استفاده از تکنولوژی ها روز و مهیا کردن تسهیلات کافی برای کارمندان و اولویت دادن به افراد و محصولات فردی اشاره کرد.

به گزارش ریسک نیوز از صنعت بیمه و به نقل لایو اینشورنس ریویو،با انتشار فهرستی از اسامی مختلف، شرکت های بیمه سال جهان معرفی شدند.

در این فهرست اولویت مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله آنان می توان به ارائه خدمات و محصولات در بیمه عادی و اتکایی، آموزش و خلاقیت، استفاده از تکنولوژی ها روز  و مهیا کردن تسهیلات کافی برای کارمندان و اولویت دادن به افراد و محصولات فردی اشاره کرد.

طبق این گزارش، شرکت "مائونگ تای لایف" بهترین شرکت عمومی عمر با مسئولیت محدود شناخته شده است. این شرکت که مقرش در بانکوک واقع شده، در ششم آوریل سال 1951 میلادی تاسیس شده است. طبق گزارش های منتشر شده این شرکت دولتی توانسته است در زمینه توسعه اقتصادی، تجارت و بخش صنعت به تایلند کمک کند. در حال حاضر این شرکت تایلندی بیش از 250 شعبه دارد و تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است.

شرکت "باجاج آلیانز جنرال" نیز در این فهرست به عنوان برترین شرکت بیمه عمومی سال در جهان معرفی شده است. این شرکت در ماه می 2001 میلادی مجوز خود را برای فعالیت در بیمه درمان و بیمه های کلی تجارت در هند کسب کرد. مقر این شرکت در "پون" واقع شده است و در 20 شهر هندوستان دفاتری فعال دارد.

"سوئیس ری" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در جهان و اروپا توانسته دو جایزه را به خود اختصاص دخد. این شرکت هم عنوان برترین بیمه گر عمومی اتکایی جهان را کسب کرده و هم در زمینه ارائه بیمه اتکایی عمر در مقام نخست جای گرفته است. سوئیس ری قدیمی ‌ترین شرکت بیمه از این نوع و یکی از بزرگترین شرکت ‌های بیمه دنیا است. این شرکت به دلیل فعالیت ‌های بین ‌المللی و اعتبار بیمه‌ ها در جهان زبانزد است. بخش اصلی فعالیت این شرکت در انتقال ریسک، تامین مالی برای ابقای ریسک و مدیریت سرمایه است. سوئیس ری بیش از 70 دفتر در 30 کشور جهان دارد.

این شرکت در سال ۱۸۶۳ تحت نام شرکت بیمه اتکایی سوئیس تاسیس شد. دفتر مرکزی سوئیس ری در شهر زوریخ قرار دارد و هم‌اکنون در ۲۵ کشور جهان شعبه دارد. سهام شرکت سوئیس ری، در بازار بورس "سیکس سوئیس" معامله می ‌شود. این شرکت سوئیسی در سال ۲۰۰۶ پس از خریداری شرکت بیمه "جی‌ای" با ارزش 7.4 میلیارد دلار، از شرکت "جنرال الکتریک" به عنوان دومین ارائه‌ دهنده خدمات بیمه اتکایی در جهان محسوب می‌شود.

"مهیندرا اینشورنس" نیز عنوان کارگزار جهان را به خود اختصاص داده است. این شرکت هندی در سال 1991 میلادی شروع به کار کرد و محصولات مختلفی را در سرتاسر هندوستان ارائه می کند و در حال حاضر بیش از سه میلیون مشتری دارد و از هر سه روستا، یک روستا در هند صاحب دفتری از مهیندرا اینشورنس است.

"آئون بنفیلد" نیز به عنوان برترین کارگزار اتکایی جهان در این فهرست معرفی شده است. این مجموع یک شرکت مستقل و غیروابسته است که در بخش بیمه اتکایی فعالیت می کند. مشتریان این شرکت را اغلب بیمه گران اصلی جهان و بیمه گران اتکایی تشکیل می دهند و در برخی از موارد نیز سازمان های دولتی و همکاری های جهانی تحت پوشش این شرکت قرار می گیرند. این مجموعه در سال 1973 تحت نظارت شرکت "لویدز لندن" بزرگترین بیمه گر جهان فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 2003 میلادی وارد بورس لندن شد.

در این فهرست آمده است که سوئیس ری همچنین توانسته عنوان بهترین شرکت جهان را بخش ارائه خدمات به کارمندان از آن خود کند. "بهارتی آکسا" نیز به عنوان برترین شرکت سال از نظر استفاده از تکنولوژی های برتر شناخته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×    =  1