ظرفیت ایجاد شرکت های بیمه جدید وجود دارد / بیمه ایران معین شرکت های بیمه است نه انحصارگرا

مدیر عامل بیمه ایران در گفتگو با خبرنگار ریسک نیوز :

بازار فعلی بیمه در ایران انقدر پتانسیل و ظرفیت دارد که حتی تعداد شرکت های خصوصی نیز بیشتر شود ./کیک صنعت بیمه باید بزرگ شود و بدون شک بیمه ایران در افزایش این کیک سهم بسزایی دارد نه به عنوان تنها شرکت دولتی که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده ومی خواهد انحصارگرا عمل کند بلکه به عنوان معین بخش خصوصی که می خواهد بازار را توسعه دهد و خدمات را تنوع بخشد.

محمود امرالهی ، مدیر عامل  شرکت بیمه ایران ، در گفتگو با خبرنگار "ریسک نیوز " با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت سطح خدمات از سوی شرکت های بیمه خصوصی افزود: برای افزایش سهم بازار رقابتی بهبود کیفیت خدمات ضروری است زیرا بازار فعلی بیمه در ایران انقدر پتانسیل و ظرفیت دارد که حتی تعداد شرکت های خصوصی نیز بیشتر شود .

وی افزود: تلاش شرکت های خصوصی در تنوع بخشی و ارتقا کیفیت خدمات و حرکت به سمت فناوری های نوین به انها کمک می کند که سهم بازار خود را افزایش دهند .

امرالهی تاکید کرد: کاهش انحصار دولتی در صنعت بیمه با کمک شرکت های بیمه خصوصی امکان پذیر است .

مدیر عامل بیمه ایران  عنوان کرد: در بیمه ایران تلاش می کنیم کیفیت خدمات را افزایش دهیم و در پرداخت خسارت سریع تر عمل کنیم علاوه براین با اتکا به الکترونیکی شدن خدمات می توان سرعت خدمات دهی را بالا برد .

وی معتقد است ، کیک صنعت بیمه باید بزرگ شود و بدون شک بیمه ایران در افزایش این کیک سهم بسزایی دارد نه به عنوان تنها شرکت دولتی که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده ومی خواهد  انحصارگرا عمل کند بلکه به عنوان معین بخش خصوصی که می خواهد بازار را توسعه دهد و خدمات را تنوع بخشد.

امرالهی در خصوص وضعیت سامانه متمرکز بیمه ای( core insurance )در بیمه ایران گفت: مراخل مطالعاتی در حال انجام است اما هنوز تصمیم نهایی در مورد اینکه برونسپاری شود یا در داخل شرکت تولید شود ، اتخاذ نشده است.

وی در ادامه خبرداد: تا کنون حدود 1800 بیمه نامه مان در تهران فروخته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

63  −    =  56