شاخص کل با ۳۳۸ واحد افت تا مرز سقوط از کانال ۷۱ هزار واحدی پیش رفت

چهارشنبه ۱۹ آذر ماه در پایان معاملات هفتگی بورس تعداد ۶۳۷ هزار و ۹۱۴ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال در ۴۲ هزار و ۱۷۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،در پایان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود با 338 واحد ریزش به کانال 71 هزار و 43 واحدی رسید.

همچنین صنایع آذرآب با روند مثبت 3.78 واحدی و ایران ترانسفو با روند مثبت 3.62 واحدی از برترین نمادهای تالار بورس بودند.

بر این اساس در گروه خودرویی‌ها، ایران خودرو با روند منفی 1.85 واحدی و پارس خودرو با روند منفی 3.41 واحدی به کار خود پایان دادند.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها، بانک صادرات ایران کاهش 0.25 واحدی و در مقابل بانک ملت رشد 0.05 واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین با روند منفی 0.04 واحدی به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است کلیه شاخص‌ها نیز روند منفی به خود گرفتند به طوری که شاخص صنعت با روند کاهشی 280 واحدی،‌ شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 14 واحدی،‌ شاخص آزاد شناور با روند منفی 417 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 15 واحدی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که با شاخص بازار اول کاهش 308 واحدی به ارتفاع 52 هزار و 313 واحدی و شاخص بازار دوم با کاهش 276 واحدی به ارتفاع 139 هزار و 868 واحد رسید.

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس بازگشایی نماد معاملاتی (وغدیرح)، بازگشایی نماد معاملاتی (وغدیر)، توقف نمادهای معاملاتی(شسینا)، (غبهنوش)، عرضه عمده سهام شرکت تراکتورسازی ایران– (تایرا)، حراج مجدد نمادهای معاملاتی (مرقام)، (غگرجی ح)، نمادهای معاملاتی (غگرجی)، (غگل)، (خکاوه)، (ورنا) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی، اطلاعیه مهم در خصوص عدم امکان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتی فوکا، اطلاعیه لغو عرضه اولیه سهام شرکت سیمان خوزستان- (سخوز)،  صورت گرفت.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟