سهام بیمه دانا یک شاخص برای صنعت بیمه / رشد پرتفولیوی بیمه دانا مازاد بر نرخ تورم

برطرف شدن مشکلات در حوزه مدیریت فناوری با اجرای کامل نرم افزار جدید ، رشد قابل ملاحظه پرتفوی در هشت ماهه اول سال جاری، کسب رتبه سوم در صنعت بیمه کشور سبب شده است بیمه دانا مازاد بر نرخ تورم، رشد پرتفولیو داشته است.

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه دانا ،سعید شیرزادی عضو هیات مدیره بیمه دانا گفت : سهام این شرکت برای صنعت بیمه یک شاخص است .

وی در همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت ، به فضای کسب و کار در حوزه بیمه پرداخت و افزود : زمان مناسب برای ورود به حوزه بیمه و کسب پرتفوی، انتخاب سهم مناسب پرتفوی و ضرورت ایجاد تغییر با توجه به تحولات موجود، از عوامل مهمی است که شرکت های بیمه برای سرمایه گذاری در فضای کسب وکار باید به آن ها توجه کنند .

وی جایگاه شایسته بیمه دانا در صنعت بیمه را به دلیل نوآوری های این شرکت دانست و افزود: قیمت سهام بیمه دانا اینک برای صنعت بیمه یک شاخص است که این امر نشان‌دهنده تاثیر و نفوذ این شرکت در عرصه صنعت بیمه است.

در این همایش همچنین مباحثی چون، وصول مطالبات بیمه نامه های سنوات 1392 و قبل از آن، وصول مطالبات بیمه نامه‌های جاری، توسعه و فروش بیمه‌های زندگی و غیرزندگی، ارتقای رضایتمندی بیمه‌گذاران، تکریم نمایندگان و نظارت بر شبکه فروش پیگیری و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین عضو هیات مدیره بیمه دانا پوشش بیمه یوز پلنگ ایرانی را یک اقدام فرهنگی توصیف کرد .

 رضا جعفری عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا در همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت با اشاره به کارکردهای بیمه و اقدامات مثبت انجام شده در شرکت، به نقش تعیین کننده بیمه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریت ریسک پرداخت و سپس از اقدامات و برنامه های  انجام شده در بیمه دانا به ویژه پوشش بیمه یوز ایرانی که اقدامی فرهنگی است ، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: برطرف شدن مشکلات در حوزه مدیریت فناوری با اجرای کامل نرم افزار جدید و فراهم شدن بسترهای لازم برای تحقق برنامه‌های آینده، رشد قابل ملاحظه پرتفوی در هشت ماهه اول سال جاری، کسب رتبه سوم در  صنعت بیمه کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اقدامات رفاهی و معیشتی و توانمند سازی سرمایه عظیم نیروی انسانی از جمله اقدامات و عملکرد بسیار مثبتی بوده که از سال گذشته تاکنون در این شرکت رخ داده، به گونه‌ای که می توان گفت بیمه دانا مازاد بر نرخ تورم، رشد پرتفولیو داشته است.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟