گام‌های بلند بیمه کوثر و موسسه مالی و اعتباری کوثر در توسعه همکاری‌ها

بیمه کوثر و موسسه مالی و اعتباری کوثر به‌منظور توسعه همکاری در تحقق (بانک – بیمه ) به توافق رسیدند.

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه کوثر، در جلسه‌ای که در روز چهارشنبه مورخ 24 دی‌ماه 1393 به میزبانی بیمه کوثر برگزار شد، مدیران عامل دو شرکت بر لزوم همگرایی بیشتر به‌منظور ایجاد توان مضاعف در ارائه خدمات بیمه‌ای و بانکی تاکید کردند.

در این جلسه که با حضور مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد، دکتر عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به جایگاه هفتم بیمه کوثر در سال‌جاری، سلامت در عملیات بیمه‌گری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت بیمه کوثر برشمرد. وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بانک‌ها در کشور، توسعه خدمات بیمه‌ای در بستر (بانک-بیمه) را از جمله برنامه‌های بلندمدت بیمه کوثر دانست.

همچنین دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با اشاره به اقدامات مناسب موسسه در توسعه و بهبود عملیات بانکی خود در سراسر کشور از بدو تاسیس تاکنون، برلزوم همگرایی شرکت بیمه و موسسه مالی و اعتباری کوثر با هدف ایجاد توان مضاعف و بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکی و بیمه‌ای مناسب تاکید کرد.

همچنین در این جلسه در رابطه با فروش بیمه‌های مرهوناتی موسسه توسط بیمه کوثر، نصب کارتخوان و دستگاه‌های ATM در نمایندگی‌ها و شعب بیمه کوثر، همکاری در ایجاد و توسعه درگاه‌های الکترونیکی، ایجاد باجه فروش و سایر موضوعات توافق کلی حاصل شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =