بیمه دانا” آن لاین” معرفی نامه درمان صادر می کند

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا:

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا از نصب اولین کیوسک صدور معرفی نامه درمان در بیمارستان چشم پزشکی نور تهران خبر داد .

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه دانا ،  سید داود حسینی ، هدف از نصب این کیوسک را جلوگیری از اتلاف وقت بیماران و حفظ رضایت خاطر بیمه گذاران ذکر کرد و افزود : همزمان با دهه مبارک فجر این سیستم با همت مدیریت فناوری اطلاعات و مساعدت همکاران مدیریت درمان ، روابط عمومی و تدارکات طراحی و نصب شده است .

وی با اشاره به مزایای نصب این کیوسک گفت : این سیستم مناسب کلان شهرها یا مناطقی است که مسافت طولانی بین محل استقرار بیمه گذار یا مراکز تشخیص درمانی طرف قرارداد با شعب شرکت وجود دارد و بیمه شدگان بدون مراجعه مستقیم به شعب بیمه دانا می توانند معرفی نامه خود را از طریق کیوسک دریافت کنند .

 حسینی ، حجم بالای بیمه شدگان و امکان اتصال اینترنتی آن لاین در محل را از مزایای نصب این کیوسک دانست و با اشاره به اینکه این سیستم فعلا به صورت آزمایشی در بیمارستان چشم پزشکی نور تهران و راه آهن جمهوری اسلامی{محل بیمه گذار} نصب شده است ، افزود : در صورت رضایت خاطر بیمه گذاران تعداد این کیوسک ها در کل کشور افزایش خواهد یافت .

معاون فنی بیمه های اشخاص گفت : برای صدور معرفی نامه به صورت آن لاین لازم است مدارکی همچون گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع خدمت درخواستی و کارت ملی بیمار برای اسکن در دسترس بوده و شماره تلفن همراه بیمار نیز برای اطلاع رسانی ذکر شود .

وی ارایه این خدمت را مشابه استفاده از کارت طلایی{با لحاظ سقف تعهدات} دانست و یادآور شد : برای استفاده بهتر و مناسب تر بیماران از این سیستم ، بروشور و دستورالعملی طراحی شده که بیمه گذاران می توانند در محل استقرار کیوسک از آن استفاده نمایند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

88  −  85  =