مسائل و دغدغه های نمایندگان یزد در نشست با مدیرعامل بیمه نوین بررسی شد

نشست مشترک نمایندگان شعبه یزد با حضور غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل و احمدرضا جرگویی؛ معاونت امور شعب و بازاریابی بیمه نوین با هدف بررسی چالش ها و شناسایی فرصت های شبکه فروش در استان یزد برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، غلامعلی غلامی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردی شرکت بیمه نوین در افق 1398 توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.
وی افزود: در حوزه بازار ارتقای کیفیت شبکه فروش از جمله افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و مدیریت بازار و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است که هدف ما اجرای آن با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه با بهره گیری از عزم همگانی در کلیه سطوح شرکت است.
غلامی حرکت به سوی تخصص گرایی و مهارت شبکه فروش را از دیگر برنامه های آتی شرکت معرفی و تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار بیمه در کشور و فرصت های پیش رو، از استراتژی های شرکت بیمه نوین رشد کیفی شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازی نمایندگان با توانمندسازی آنها به علم روز و دانش و مهارت فنی به عنوان یک ضرورت است.
غلامی در در بخش دیگری از صحبت های خود خاطر نشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش در شرکت بیمه نوین جایگاه ویژه ای دارند و یکی از دغدغه های مدیران شرکت شناسایی مسائل آنها و رفع چالش های پش روی آنهاست.

همچنین طی این نشست سعیده قمشه (کد 4162)، امیرحمزه امین الرعایا (کد 2586)، علی میرجلیلی (کد 3500) و ایوب زارع (کد 4104) به عنوان نمایندگان برتر و منصوره حسین اللهی (کد 3448)، محبوب السادات مرتضوی (کد 3916)، امیر آخوندی (کد 3823) و سعید سلیمانی (کد 4234) به عنوان نمایندگان برتر شعبه یزد در رشته بیمه های عمر و سرمایه گذاری و محمد حسن زارع بیدکی (کد 6298) نیز به عنوان کارگزار برتر عمر در استان معرفی و از سوی مدیرعامل بیمه نوین تقدیر شدند.
گفتنی است علاوه بر برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان با مدیرعامل بیمه نوین، وی به همراه معاونت امور شعب و بازاریابی به صورت سرزده از دفتر یکی از نمایندگان فعال بیمه نوین در یزد بازدید نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  16