معاملات بورس امروز متعادل شد

معاملات بازار سرمایه پس از رشد بیش از ۴ هزار واحدی شاخص بورس و نیز پشت سر گذاشتن صفهای خرید طولانی سرانجام با افزایش عرضه ها به تعادل رسید.

به گزارش ریسک نیوز،پس از رشد بیش از 4 هزار واحدی شاخص بورس در دو روز گذشته و پشت سر گذاشتن صفهای خرید طولانی در برخی نمادها، سرانجام بازار سرمایه در روزجاری با افزایش عرضه ها به تعادل رسید.
بر اساس این گزارش؛ شاخص بورس که در معاملات امروز بازار سهام رفت و برگشتی به کانال 71 هزار واحد داشت، سرانجام در پایان به رشد 582 واحدی بسنده کرد و در ارتفاع 70 هزار و 843 واحد آرام گرفت.
با این حال حجم و ارزش معاملات در روزجاری با افزایش چشمگیر همراه بود، به طوری که تعداد 3 میلیارد و 624 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 764 میلیارد تومان در 181 هزار نوبت معامله شد و ارزش کل بازار سرمایه نیز به عدد 316 هزار میلیارد تومان رسید.
نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت و گسترش نفت و گاز پارسیان هم در روزجاری بیشترین اثر مثبت و نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری ‌غدیر و معدنی و صنعتی گل گهر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکتی نماگر بازار سهام از خود بجای گذاشتند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  8  =