راه اندازی سامانه کارت شهروندی بانک انصار

همزمان با میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) و با حضور پرشورجمعی از مسئولین و مردم شهرستان گنبد کاووس،سامانه کارت شهروندی بانک انصار در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ریسک نیوز،این مراسم با حضور دکتر عباسی نماینده محترم مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی، مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس ، مهندس قزلجه شهردار، حجی زاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گنبد، فرمانده محترم سپاه ناحیه گنبد، اعضای شورای اسلامی این شهرستان،آقای میرشاهی مدیریت شعب بانک انصار در استان گلستان و نماینده اداره کل بازاریابی و تبلیغات برگزار و سامانه کارت شهروندی در بخش اتوبوسرانی به بهره برداری رسید.
در این مراسم آقای دکتر عباسی نماینده محترم مردم شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی از بانک انصار به علت ارائه خدمات نوین بانکی و همچنین تسهیل پرداختهای خرد شهری به منظور رفاه حال شهروندان تقدیر و تشکر نمود.
مهندس حمیدی فرماندار ویژه گنبد نیز گفت: این سامانه برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از مشکلات به وجود آمده در زمینه پول خرد، صرفه جویی در وقت  و نظارت دقیق بر ناوگان حمل و نقل راه اندازی گردیده است.
مهندس عبدالحمید قزلجه شهردار گنبد نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از همکاری بانک انصار اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن شرایط برای رفاه بیشتر شهروندان و تمام الکترونیک نمودن خدمات شهری گنبد و با هدف مدیریت پرداختهای خرد قرار است با مشارکت بانک انصار و همکاری سازمانهای مرتبط، سایر قابلیتهای کارت شهروندی بانک انصار از جمله: پارکومتر، پرداخت کرایه تاکسی، نانوائی ها ، مراکز تفریحی- ورزشی و پارکینگهای عمومی و اختصاصی نیز تا پایان امسال در این شهرستان به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است سامانه کارت شهروندی بانک انصار که از سال 87 در شهر شیراز راه اندازی گردیده است، با هدف گسترش به سراسر نقاط کشور در حال حاضر در 10 شهر فعال می باشد  و با سرعت و شتاب بیشتر در سال های 93 و 94 در شهرهای ساری، بافق، دزفول، ساوه و گنبد کاووس مورد بهره برداری قرار گرفته و در 8 شهر از جمله گنبد کاووس قابلیت استفاده به عنوان کارت شتابی و بانکی وهمچنین استفاده از یک کارت در کلیه شهرهای مذکور جهت پرداخت هزینه های خرد شهری را نیز دارا می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

54  −  50  =