شارژ کارت های شهروندی با کارتخوان انصار

با تلاش مدیران و کارشناسان بانک انصار و برای نخستین بار در کشور، امکان شارژ کارت های شهروندی بر روی کارتخوان های فروشگاهی فراهم گردید.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بانکداری الکترونیک،با همکاری این اداره کل و معاونت فاوای بانک انصار این خدمت جدید  برای هم میهنان عزیز در شهرهایی که پروژه کارت شهروندی بانک انصار در حال اجرا می باشد راه اندازی گردیده و قابلیت استفاده دارد. بنا به این گزارش، از این پس مشتریان دارای کارت شهروندی بانک انصار می توانند علاوه بر مراجعه به باجه های فروش و شارژ کارت شهروندی، با مراجعه به فروشگاه ها و اماکن تجاری که دارای کارتخوان های جدید و چند منظوره انصار می باشند، نسبت به شارژ کارت شهروندی خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است پروژه کارت شهروندی بانک انصار که از سال 87 و برای نخستین بار در شهر شیراز راه اندازی گردیده است، با توجه به موفقیت آمیز بودن پروژه در آن شهر به شهرهای دیگر  نیز گسترش یافته است. این طرح در حال حاضر در شهرهای؛ ساری، سنندج، یزد، اردکان، بافق، ساوه، دورود، دزفول و گنبد کاووس نیز در حال اجرا بوده و با هدف ارائه محصولات جدید و دارای ارزش افزوده جهت تسهیل ارائه خدمات به هم میهنان عزیز به شهرهای دیگر کشور در حال گسترش می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  4  =