“سوئیس ری” و “آی بی آم” به جنگ حملات سایبری می روند

در پی روند صعودی حملات سایبری

دو شرکت بزرگ جهانی برای مقابله با روند صعودی حملات سایبری و برقراری پوشش های حمایتی بایکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش ریسک نیوز، از صنعت بیمه و به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، "سوئیس ری" یکی از بزرگترین بیمه گران اتکایی در جهان و "آی بی آم" یکی از غول های نرم افزاری اعلام کردند که با تبادل اطلاعات امنیتی و تکنولوژیکی در نظر داریم که میزان خطرات و آسیب ها را در برابر حملات سایبری به حداقل برسانیم تا شرکت ها کمتر از گذشته خسارت های مالی را متحمل شوند.

در این گزارش آمده است که همکاری مشترک آی بی ام و سوئیس ری همچنین شرایطی را فراهم می کند که خدمات ارائه شده در سطح جهانی گسترش یابد و بیمه گران محصولات جدیدی را ارائه خواهند کرد.

"آی ‌بی‌ ام" (IBM) یک شرکت فن‌آوری آمریکایی است که در سال 1911 شکل گرفت. آی‌ بی ‌ام از مجموعه پنج شرکت تشکیل شده‌ است و در زمینه تولید و فروش سخت ‌افزار و نرم ‌افزار، زیرساخت‌های کلان، هاستینگ، مشاوره در حوزه ‌های کامپیوترهای و فن‌آوری نانو فعالیت می ‌کند. تا پایان سپتامبر سال 2011، این شرکت دومین شرکت فن ‌آوری بزرگ دنیا از نظر ارزش در بازارهای جهانی بوده ‌است. بر اساس فهرست شرکت‌ های برتر به انتخاب هفته نامه "فورچون"، آی ‌بی ‌ام، هجدهمین شرکت بزرگ آمریکایی و هفتمین شرکت آمریکایی از نظر سودآوری ‌است.

شرکت بیمه اتکایی سوئیس ری (Swiss Re) نیز قدیمی ‌ترین شرکت بیمه از این نوع و یکی از بزرگترین شرکت ‌های بیمه دنیا است. این شرکت به دلیل فعالیت ‌های بین ‌المللی و اعتبار بیمه‌ ها در جهان زبانزد است. بخش اصلی فعالیت این شرکت در انتقال ریسک، تامین مالی برای ابقای ریسک و مدیریت سرمایه است. سوئیس ری بیش از 70 دفتر در 30 کشور جهان دارد. بنا بر این گزارش، درآمد خالص این شرکت سوئیسی 4.2 میلیارد بوده است که با مقایسه با درآمد 2.6 میلیارد دلاری این شرکت در سال 2011، رشد قابل چشمگیری به شمار می آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  70