معرفی سنهاب در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی

با ارایه گزارش از سوی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی انجام شد

معاون توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی همراه با هیات بلند پایه ای از جمهوری اسلامی ایران در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی در ژنو شرکت کرده اند.

به گزارش ریسک نیوز،از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بیمه مرکزی در سال های اخیر بخاطر فعالیت های موفق و ثمربخش در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای ارائه گزارش در این اجلاس مهم شرکت کرده است.
مهدی نوروزی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی در این اجلاس گزارش مفصلی از برنامه ریزی ها، اقدامات انجام شده و دستاوردهای حاصله ارائه کرد.

محورهای اصلی این گزارش معرفی سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه (سنهاب)، زیرساخت های ایجاد شده برای آن، گستره اجرایی این سامانه در سطح صنعت بیمه، فرایندها و حوزه های مختلف نظارتی، اتکایی و مکانیزه شدن فرایندهای ذیربط توسط این سامانه است.


حضور بیمه مرکزی به عنوان سازمان برگزیده وزارت امور اقتصادی و دارایی در این اجلاس،  برگ تاییدی بر اقدامات این سازمان در حوزه فناوری و ارتقای سطح نظارتی است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این اجلاس است. اجلاس جهانی سران در باره جامعه اطلاعاتی (WSIS: World Summit on the Information Society)  از ۲۵ مه ۲۰۱۵ ( ۴ خرداد ۱۳۹۴) در شهر ژنوِ سوئیس آغاز بکار کرده است و تا ۲۹ مه (۱۰ خرداد) ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  +    =  84