رضا یزدانی بازیگر شد

رضا یزدانی بازیگر اصلی فیلم جدید پولاد کیمیایی شد.

به گزارش ریسک نیوز،یزدانی که پیش از این در فیلم هایی چون «حکم» و «رئیس» به کارگردانی مسعود کیمیایی به غیر از خواندن تیتراژ تجربه کوتاه تصویری داشته قرار است در فیلم  «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی جلوی دوربین برود. رضا یزدانی البته به غیر از این دو فیلم در «بوی گندم» با پولاد کیمیایی هم بازی بوده است. او البته در اپیزود «تهران سیم آخر» مهدی کرم پور نیز حضور داشته. اما نکته جالب اینجاست که برخلاف تمام تجربیات تصویری این بازیگر، رضا یزدانی برای اولین بار در فیلم «معکوس» قرار است نقشی به غیر از یک خواننده را ایفا کند. او به تازگی برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده و دست اندرکاران  «معکوس» مشغول مذاکره برای انتخاب بازیگر زن فیلم هستند. ظاهرا قرار است نقش اصلی زن فیلم نیز از میان چهره های شناخته شده سینما انتخاب شود.
خبر دیگر درباره این پروژه اضافه شدن عبدالله اسکندری به فهرست عوامل پشت دوربین است. این چهره پرداز سرشناس قرار است در «معکوس» با پولاد کیمیایی همکاری کند. طبق برنامه ریزی انجام شده تکمیل فهرست بازیگران، فیلمبرداری این فیلم هفته آینده در تهران آغاز می شود.
فیلمی که بخش اعظم آن جاده ای است و در جاده های اطراف تهران جلوی دوربین می رود. این اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است که به نظر می رسد تجربه متفاوتی در ژانر اکشن در سینمای ایران باشد.
فهرست عوامل پشت دوربین «معکوس» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، سرمایه گذار: امین محمود یار، تهیه کننده: مسعود کیمیایی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  1