نامه نگاری بورس کالا با بانک ها برای فروش اموال مازاد

مدیرعامل بورس کالا از نامه نگاری با بانک ها برای فروش اموال مازاد در راستای خروج از رکود خبر داد و گفت: هیچکدام از بانک ها تاکنون پاسخی به بورس کالا نداده اند و به همین دلیل منتظر پاسخ آنها هستیم.

به گزارش ریسک نیوز حسین پناهیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت فروش اموال مازاد بانک ها در بورس کالا با توجه به عدم همکاری بانک ها، افزود: بورس کالا همچنان وضعیت فروش اموال مازاد بانک ها را پیگیری می کند.

وی اظهار داشت: با وجودی که بورس کالا آمادگی خود را برای فروش اموال مازاد تمام بانک های خصوصی و دولتی اعلام کرده اما این موسسات پولی تاکنون پاسخی به بورس کالا در این خصوص ارسال نکرده اند.

مدیرعامل بورس کالا با بیان آنکه ساز و کار فروش اموال مازاد بانک ها از شهریورماه سال گذشته در بورس کالا فراهم شد، تصریح کرد: با این وجود بانک ها تاکنون هیچ همکاری با بورس کالا برای فروش اموال مازاد نداشته اند و برهمین اساس مکاتباتی در این خصوص با بانک ها صورت گرفته است.

به گفته مدیرعامل بورس کالا، بهره گیری از ساز وکار بورس کالا برای فروش اموال مازاد بانک ها در راستای خروج از رکود در نظر گرفته شده بود.

** امکان دسترسی به معاملات بورس کالا در تمام دنیا از شهریور

پناهیان از حذف تالار فیزیکی بورس کالا خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان شهریور ماه سال جاری تالار فیزیکی بورس کالا حذف و معاملات در بستر الکترونیک انجام شود.

مدیرعامل بورس کالا تصریح کرد: از این طریق دسترسی فعالان بازار در هر نقطه از ایران و دنیا به سامانه های معاملاتی امکان پذیر می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

16  −    =  9