همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری با حمایت بیمه رازی

همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری با حمایت بیمه رازی در شهرهای مشهد و تبریز برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری با حمایت شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از حامیان اصلی، روز یکشنبه 8 و سه شنبه 10شهریور ماه سال جاری، در محل مجتمع کوهسر مشهد و تالار صدرا تبریز برگزار شد و سرپرستی منطقه شرق کشور بیمه رازی و همچینن سرپرستی منطقه شمالغرب کشور با برپایی غرفه اختصاصی به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در مراسم، به ارائه خدمات نوین بیمه ای توسط کارشناسان مجرب پرداخت.

همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سال 94 در 3 شهر تهران، مشهد و تبریز برگزار شد و بر مباحثی نظیر نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق بازاریابی اینترنتی، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی و … متمرکز بود.

این همایش بین‌المللی با همکاری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و برگزار ‌شده است و استادان برتر بازاریابی اینترنتی جهان از جمله دانکان الکساندر، مدیر ارشد شرکت امارات گروپ و ایلوژن، نیک گارنر بنیانگذار شرکت دیجیتال ۹۰، الکس کنی، مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴، گرت هویل، مدیر شرکت مارکتینگ سیگنال، بئاتریس آفیشال دگو، مدیر بازاریابی شرکت گوگل و دستینیا، و حمید سپیدنام، دارنده مدرک گوگل و رئیس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران در این همایش سخنرانی کردند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟