حق بیمه های ثبت شده در قاره اروپا ۴ درصد افزایش یافت

صنعت بیمه اروپا در سال ۲۰۱۴ میلادی توانست ۱.۳۵۷ تریلیون دلار حق بیمه خالص ثبت شده کسب کند.

به گزارش ریسک نیوزاز  صنعت بیمه به نقل از رویترز، حق بیمه خالص ثبت شده در اروپا با افزایش 3.7 درصدی به 1.2 تریلیون یورو رسید.

در گزارش سازمان "تجارت اروپا" آمده است که میزان دارایی های مدیریت شده در صنعت بیمه اروپا نیز 9.4 درصد رشد داشته و به رقم 9.9 تریلیون یورو (11.15 دلار) در سال جاری رسیده است. به گفته کارشناسان، این رشد بیشتر به دلیل افزایش سرمایه گذاری ها در بخش بیمه عمر محقق شده است.

همچنین به گفته این سازمان، میزان حق بیمه ثبت شده در بخش بیمه عمر در این قاره بیشترین افزایش را داشته است. این در حالی است که نرخ پایین بهره در کشورهای توسعه یافته شرایط را برای بازگشت سرمایه های بیمه گران اروپایی دشوار کرده است و آنان برای بازگشت دارایی هایشان باید بیشتر با بیمه مسئولیت بازنشستگی منطبق شوند.

این مسئله باعث شده تا آنان انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری در اوراق مشترک، املاک و زیرساخت ها داشته باشند.

طبق گزارش رویترز، صنعت بیمه اروپا حدود 35 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد و پس از این قاره به ترتیب آمریکای شمالی و آسیا با 29 و 28 درصد جای گرفته اند. تعداد شرکت های بیمه اروپایی در سال گذشته به رقم چهار هزار و 860 شرکت رسید که نسبت به سال 2013 کاهش اندکی داشته است. در سال 2013، چهار هزار و 883 شرکت اروپایی مشغول به فعالیت بوده اند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟