ترافیک نیمه‌سنگین در هراز/ تهران رکورددار تخلفات درون‌شهری

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در هراز خبر داد و گفت: دیگر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد:  طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در حال حاضر آزادراه تهران-کرج در محدوده کلاک تا پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که جاده هراز در محدوده نارنجستان و سنگ‌چال شاهد ترافیک نیمه سنگین است، افزود: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در مورد بیشترین تخلفات جاده‌ای گفت: برابر آمارها میزان تخلفات درون‌شهری در شهریور سال گذشته 29 درصد و برون‌شهری حدود 16 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به این که بیشترین تخلفات درون‌شهری طی شهریور 93 در استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران ثبت شده است، افزود: در عین حال بیشترین تخلفات برون‌شهری نیز در این مدت در استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و خوزستان بوده است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به رشد 32 درصدی تخلفات حادثه‌ساز در شهریور سال گذشته خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات حادثه‌ساز در این مدت در استان‌های تهران، خوزستان، گیلان، فارس و کردستان ثبت شده است.

وی به مهمترین تخلفات ثبت شده در شهریور ماه پارسال اشاره کرد و گفت: استفاده نکردن از کمربند ایمنی، توقف در محل ممنوع و تخطی از سرعت مجاز مهمترین تخلفات درون‌شهری و سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ مهمترین تخلفات برون‌شهری در این مدت بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  4  =