بیمه درمان ابزاری برای کسب محبوبیت هیلاری کلینتون

در فعالیت های انتخاباتی ۲۰۱۶ صورت گرفت

“هیلاری کلینتون” نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دموکرات که همچنان با بحران رسوایی ایمیل های شخصی خود دست به گریبان است، درصدد است تا با کاهش هزینه ها بیمه درمان بر میزان محبوبیت خود بیافزاید.

به گزارش ریسک نیوزاز  صنعت بیمه به نقل از  بیزینس اینشورنس، به باور بسیاری از کارشناسان، هیلاری کلینتون که اکنون در حال رقابت با رقیبان هم حزبی و حزب جمهوری خواه این کشور است در نظر دارد تا مانند "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا از اصلاح قوانین بیمه درمان در این کشور، بهترین استفاده را بکند.

تحلیلگران بر این باورند، قانون بیمه درمانی که اوباما در زمان رقابت های انتخاباتی ارائه و بر اجرایی آن پافشاری کرد، یکی از مهمترین عواملی است که باعث شد او به کاخ سفید راه یابد و حتی کرسی خود را در دور دوم انتخابات حفظ کند. به باور آنان، هیلاری کلینتون نیز به خوبی می داند که موضوع بیمه و بیمه درمان برای شهروندان آمریکایی بسیار حائز اهمیت است و او می تواند از این تغییر بر میزان محبوبیت خود بیافزاید.

اولویت اول اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ بحث بیمه بهداشت بود. اوباما بر بحث بیمه و حضور ۴۵ میلیون آمریکایی فاقد بیمه تاکید داشتند. با توجه به بالا بودن هزینه درمان اوباما به دنبال بیمه درمانی بودند که همه مردم را پوشش دهد. اما در واقع جنگ بین اوباما و جمهوری خواهان از همان ابتدا آغاز شد.

در این گزارش آمده است: او اخیرا اعلام کرده که برنامه ای برای کاهش افزایش قیمت نسخه های پزشکی دارد و در نظر دارد تا هزینه خرید دارو را در این کشور به حداقل برساند. کارشناسان می گویند که این طرح به خلاقیت در این صنعت ضربه می زند و به شدت حق بیمه را بالا می برد.

این در حالی است که رسوایی استفاده کلینتون از ایمیل شخصی خود در زمان تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا به یکی از معضلات او برای نامزدی ریاست جمهوری تبدیل شده است، چرا که در میان دیگر نامزدهای ریاست جمهوری از حزب دموکرات او کار چندان دشواری در پیش رو ندارد.

براساس این گزارش، در حالی که هیلاری کلینتون در رقابتی آسان با دیگر نامزدهای حزب دمکرات روبه رو است، اما نظر سنجی‌های جدید نشان می دهد اکثریت رای دهندگان او را به ویژه بر سر مساله جنجال برانگیز ایمیل های شخصی، فردی غیرقابل اعتماد می دانند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  58  =  68