محدودیت ترافیکی در خیابان ولیعصر به دلیل نشست زمین

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به نشست آسفالت خیابان ولی عصر مقابل پارک ساعی و تلاش ماموران شهرداری برای باز کردن راه از محدودیت ترافیکی در این مسیر خبر داد و گفت: تردد خودرو ها در این مسیر تا بازگشایی مجدد از خط ویژه اتوبوس صورت می گیرد.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ حسن عابدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا به ترکیدگی لوله آب در مسیر جنوب به شمال خیابان ولی عصر(عج) مقابل پارک ساعی که منجر به نشست زمین و آسفالت در محدوده شده اشاره کرد و افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی پایتخت به منظور سهولت در تردد خودروها در این مکان حضور ویژه دارند و پیش بینی می شود این مشکل تا ساعت 12 ظهر امروز برطرف شود.

وی ترافیک صبحگاهی تهران را سنگین و در عین حال روان خواند و تصریح کرد: بارندگی این دو روز و لغزندگی زمین کاهش سرعت خودروها را در پی داشته که همین عامل به سنگینی حجم ترافیک به ویژه در بزرگراه ها کمک شایانی کرده است.

سرهنگ عابدی به حضور ویژه ماموران پلیس راهور در معابر اصلی و پر تردد تهران تاکید و خاطر نشان کرد: به رغم بارندگی تصادف سنگین که مختل شدن حرکت خودروها را در پی داشته باشد نداشتیم و پیش بینی می شود تا ساعت 10 و 30 دقیقه حجم بار ترافیک صبحگاهی تهران تخلیه شود.

وی حجم بار ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت را سنگین عنوان کرد و افزود: در آزاد راه تهران- کرج، شرق به غرب بزرگراه های همت به حکیم و جنوب به شمال بزرگراه های امام علی(ع) و نواب شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی هستیم.

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  2