آلودگی هوای تهران به درجه تخلیه کامل شهر رسید!

درجه ۱۸۰ هشدار شیمیایی است ، در این درجه فضایی مانند دوازده سال بعد از حادثه چرنوبیل را داریم و تخلیه کامل شهر دستور دولت هاست۰

به گزارش ریسک نیوز،درجه آلودگی هوای تهران واقعا 180 درجه است؟؟؟

آلودگی هوای تهران به درجه 180 رسید ، پروفسور مجید حکمت استاد آلودگیهای زیست محیطی دانشگاه سوربون در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت
درجه 150 به معنی هشدار است ، در درجه 160 تعطیلی مدارس و ادارات دستور دولت هاست ، در درجه 170 تخلیه شهرها و منع رفت و آمد و درجه 180 هشدار شیمیایی است ، در این درجه فضایی مانند دوازده سال بعد از حادثه چرنوبیل را داریم و تخلیه کامل شهر دستور دولت هاست ، دولت ایران هیچ واکنشی تا این ساعت نشان نداده است.

پیش بینی کاهش دما و بارش برف و باران در تهران

محمد مهدی عشقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای تهران در شرایط کنونی قسمتی ابری و غبار آلود است.
وی بیشینه دمای امروز تهران را 10 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش ابر و فعال شدن سامانه بارشی در آسمان تهران، دمای هوای پایتخت به مرور از روز چهارشنبه کاهش می یابد.

وی افزود: کمینه دمای پایتخت برای فردا (چهارشنبه) نیز سه درجه سانتیگراد و بیشینه آن شش درجه سانتیگراد خواهد بود.
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف در ارتفاعات استان تهران از بعد از ظهر روز چهارشنبه، احتمال مه آلودگی و اختلال تردد در جاده های کوهستانی استان به سبب کاهش دید وجود دارد.
عشقی از تداوم بارش ها در پایتخت تا صبح روز پنجشنبه خبر داد و افزود: هوای تهران از ظهر روز پنجشنبه نیمه ابری و مه آلود خواهد بود و براین اساس کمینه دمای هوای تهران در این روز دو درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =