فروش و جذب پرتفوی بر اساس تقسیم بازار

نقشه راه بیمه«ما» در حوزه فروش تشریح شد

نقشه راه بیمه«ما» مشخص است، این نقشه راه بر اساس تقسیم بازار تبیین شده است و بر همین اساس نیز فروش و جذب پرتفوی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»،مدیرعامل بیمه «ما» در راستای تعامل موثر با شبکه فروش از نحوه برگزاری دوره آموزشی نمایندگان جدید بازدید کرد. مجید صفدری در بازدید از کلاس‌های آموزشی نمایندگان به بیان نکات مهمی در خصوص ویژگی‌های فروش بیمه‌نامه، فرآیند مذاکره، سازکار تبلیغات موثر و مشتری مداری در صنعت بیمه پرداخت.

وی ضمن اشاره به آنکه نمایندگان هر شرکت بیمه‌ای از بازوهای اصلی آن مجموعه به شمار می‌آیند گفت: فرآیند عملیات بیمه‌گری جدید، قدرت انتخاب مشتری را بالا برده است. بنابراین در دنیای امروز نمایندگان فروش موفق علاوه بر افزایش بیمه‌ای، مهارت‌های بازاریابی مدرن، قدرت مذاکره، دانش جامعه شناسی و روانشناسی بررسی محیط جغرافیایی، علم تقسیم بازار و رفتار مصرف کننده را نیز کسب می‌کنند.

صفدری در ادامه اضافه کرد: نقشه راه بیمه«ما» مشخص است، این نقشه راه بر اساس تقسیم بازار تبیین شده است و بر همین اساس نیز فروش و جذب پرتفوی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه «ما» در پایان تاکید کرد: در دنیای امروز مدیریت، توجه به کار مشارکتی با در کنار هم بودن معنا پیدا می‌کند. «ما»بودن در مدیریت یک تفکر است بدان معنی که تمامی اعضای یک سازمان اعم از نماینده فروش، مدیر امور شعب، مدیر حقوقی و … در یک تیم به نحو احسن وظایف خود را انجام می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  18