بیمه کوثر و برگزاری همایش توسعه همکاری کارگزاران برتر صنعت بیمه

همایش توسعه همکاری کارگزاران برتر صنعت بیمه و شرکت بیمه کوثر صبح امروز به مناسبت ایام الله دهه فجردر هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،در ابتدای این همایش عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر به معرفی و بیان اهداف و چشم انداز شرکت بیمه کوثر پرداخت. سپس سیدجمال موسی کاظمی معاون فنی این شرکت، ویژگی ها و توانمندی های بیمه کوثر را تشریح نمود. سخنران بعدی این همایش محمد اکبری راد معاون فنی بازاریابی و فروش این شرکت بود که به توضیح درخصوص تعامل سازنده بیمه گر با کارگزار ضامن توسعه شرکت بیمه پرداخت.
این گزارش می افزاید در بخش دوم این سمینار دو سخنرانی با موضوعات ویژگی های بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر و نیز نحوه همکاری کارگزاران با بیمه کوثر در حوزه مناقصات و بازاریابی به ترتیب توسط آقایان روح الله عظیمی و پیمان قربانی ارائه شد.
در ادامه این نشست رستموندی عضو انجمن صنفی کارفرمایی کارگزاران اهمیت همکاری های متقابل شرکت های بیمه و کارگزاران را در تعالی صنعت بیمه تشریح نمود.
در پایان این همایش پرسش و پاسخ درخصوص ویژگی های شرکت بیمه کوثر در حوزه  فنی و نیز آشنایی حضار با مدیران فنی بیمه کوثر انجام شد و از برترین ها تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  38  =  48