امتیازات ویژه برای نمایندگان برتر بیمه معلم

سهم بازار بیمه معلم ارتقا داده خواهد شد و این مهم باید از طریق شبکه فروش تحقق یابد

به گزارش ریسک نیوزاز روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی درباره برنامه های سال آینده شرکت گفت: در ساختار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم، حوزه نمایندگان و شبکه فروش و حوزه توسعه بازار و ارتباط با مشتری به عنوان بخش های کلیدی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده تمرکز برنامه ریزی این معاونت در بیمه معلم در این دو بخش خواهد بود، گفت: در آخرین آمار های منتشر شده صنعت رتبه، بیمه معلم در رتبه ششم سهم بازار ایستاده و با یک نقشه دو ساله، سهم بازار بیمه معلم ارتقا داده خواهد شد و این مهم باید از طریق شبکه فروش تحقق یابد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش در سال آینده از جمله برنامه های اساسی است، خاطر نشان کرد: با توجه به سیستم رتبه بندی و ارزیابی نمایندگان در بیمه معلم مقرر شده است برای نمایندگان برتر امتیازات ویژه در نظر بگیریم و در عین حال برای توانمند سازی نمایندگان ضعیف تر کوشش کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که افزایش سهم بازار از طریق فروش چه رشته هایی قرار است محقق شود، اذعان دارد که تمرکز بر افزایش فروش در رشته های کم ریسک از جمله برنامه ها است.

قاضی با بیان این که بیمه معلم در نظر دارد بیش از ۶۲ درصد پرتفوی خود را به ثالث و درمان اختصاص ندهد و در رشته های دیگر فعال شود، ادامه داد: قرار است نسبت به میانگین صنعت پرتفوی تمیز و مناسبی را داشته باشیم و البته این برنامه از سال ۱۳۹۲ دنبال می شود، اما وقت آن رسیده است که دایره پرتفوی تمیز را گسترش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم گفت: استان تهران سهم ۴۰ درصدی از پرتفوی صنعت بیمه دارد در حالی که در بیمه معلم این استان هنوز جای کار دارد. در همین راستا برای سال آینده ۱۰۰ نماینده قوی جدید و با کیفیت در استان تهران به بازار وارد خواهند شد و البته این نمایندگان در آزمون های مربوطه شرکت کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =