مدیرعامل بیمه “ما” در بازدید از شعبه مرکزی مطرح کرد؛شعب و شبکه فروش سربازان خط مقدم ما هستند

مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه “ما” به منظور تعامل مناسب با کارکنان و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از شعبه مرکزی بازدیدکرد و از نزدیک در جریان مسائل و فعالیت های این شعبه قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"،بر اساس این گزارش، وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شعبه گفت: شعبه مرکزی افتخار بیمه "ما" به شمار می‌آید و شعب و شبکه فروش، سربازان خط مقدم ما هستند. پرتفویی که توسط شعبه مرکزی کسب شده است نشان دهنده اهمیت و تاثیر زحمات نیروی انسانی این شعبه است.

صفدری در ادامه با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات به روز لازمه کار بیمه‌گری است اضافه کرد: در نظر داریم ساختمان مستقل و مناسبی برای شعبه مرکزی خریداری کنیم تا این شعبه بتواند با بهره‌وری بیشتر و امکانات بهتر به فعالیت خود ادامه دهد. در ساختمان مورد نظر تمامی امکانات را بررسی خواهیم کرد تا بیمه گذاران و نماینده های شعبه مرکزی به راحتی بتوانند با شما تعامل داشته باشند.

مدیرعامل بیمه "ما" گفت: مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان در درجه اول اهمیت کار شعبه مرکزی قرار دارد و اگر امروز نام "ما" در کنفرانس بین المللی مِنا(MENA) مطرح شده است به دلیل توجه ویژه ای است که نسبت به مشتریان در این شرکت نهادینه شده است.

مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" در پایان ضمن تاکید بر آنکه نیروی انسانی بالاترین دارایی بیمه "ما" است گفت: وفاق و همدلی میان همکاران، ارتباط و تعامل مناسب با نمایندگان، داشتن سرعت مناسب و تسریع در انجام کارها و ایجاد توانایی و روحیه بیمه گری به خصوص در مقابل بیمه گذاران لازمه کار در شعبه مرکزی است. نیروی انسانی در شعب "ما" به ویژه شعبه مرکزی که الگوی سایر شعب به حساب می‌آید باید با منش مناسب و سعه صدر با بیمه گذاران ارتباط داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

96  −  88  =