راه‌اندازی سامانه‌های نرم‌افزاری خدمت رسانی صندوق را تسهیل کرد

در رایزنی مدیران عامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و بیمه‌کوثر مطرح شد

نشست مدیران عامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و بیمه‌کوثر در راستای بهبود و توسعه ارائه خدمات به آحاد جامعه و زیان‌دیدگان صورت گرفت.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ عبدالرسول عطایی، مدیرعامل شرکت در این نشست، پرداخت به‌موقع به زیان‌دیدگان را عامل اعتمادسازی آحاد جامعه به شرکت‌های بیمه دانست و تصریح‌کرد: افزایش پرتفوی شرکت‌ها و پرداخت به‌موقع سهم آن‌ها به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی موجبات افزایش منابع صندوق و ارائه خدمات خرسندساز به زیان‌دیدگان را میسر می‌سازد.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نیز در این نشست تسهیل و آسان‌سازی فعالیت‌های این صندوق برای عموم مردم را از برنامه‌های این صندوق برشمرد و گفت: با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم و راه‌اندازی سامانه‌های نرم‌افزاری ارائه خدمات به ذی‌نفعان ازطریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و اجرایی صندوق تسریع یافته است.

علی جباری با بیان اینکه افزایش درامد صندوق موجبات ارائه خدمات مطلوب‌تر به خدمات‌گیرندگان صندوق را افزایش خواهد داد، بیان‌کرد: ارائه راه‌کارهای افزایش منابع، فعالیت در جذب منابع و نیز صیانت و حفظ منابع مالی این صندوق ازجمله وظایف فعالان عرصه بیمه‌ای است.

وی با تأکید بر پرداخت به‌موقع سهم قانونی شرکت‌های بیمه به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، خاطرنشان‌کرد: شرکت بیمه‌کوثر از شرکت‌های خوش‌حسابی است که سهم صندوق را به‌موقع پرداخت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

23  +    =  33