زنجیره تغییرات مدیریتی به سال ۹۵ رسید / مدیر عامل بیمه کوثر تغییر کرد

در حالیکه صنعت بیمه در سال ۹۴ پنج تغییر مدیریتی را تجربه کرد شنیده ها از تغییر مدیر عامل شرکت بیمه کوثر خبر می دهند.

به گزارش ریسک نیوز،در حالیکه صنعت بیمه در سال 94 پنج تغییر مدیریتی را تجربه کرد شنیده ها از تغییر عبدالرسول عطایی ،مدیر عامل شرکت بیمه کوثر خبر می دهند.

شرکت بیمه کوثر که حدود 7 سال است در عرصه صنعت بیمه به فعالیت مشغول است اولین تغییر مدیریتی خود در سطح مدیر عاملی را تجربه کرد .

عبدالرسول عطایی ، مدیر عامل سابق بیمه کوثر به عنوان اولین و تنها مدیر عامل این شرکت از زمان تاسیس تا کنون امروز مسوولیت خود را واگذار کرد.

منابع خبری اذعان می کنند ، امروز مراسم تودیع وی در محل شرکت بیمه کوثر انجام شده است.

گفتنی است ، مسوولیت هدایت شرکت تا زمان احراز صلاحیت مدیر عامل جدید طبق قانون بر عهده هیات مدیره خواهد بود.

البته برخی گمانه زنی ها از احتمال مدیر عاملی مجید مشعل چی که در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح فعالیت داشته حکایت می کنند.

عبدالرسول عطایی راه اندازی کمیته مدیریت ریسک بیمه کوثر و اخذ مجوز صدور بیمه نامه پرتاب ماهواره برای بیمه کوثر از سوی بیمه مرکزی را در کارنامه خود دارد.

عطایی پیش ازین در پاسخ به خبرنگار ریسک نیوز در خصوص علل وابستگی پرتفوی شرکت به نیروهای مسلح گفت: در این زمینه اتهامی به بیمه کوثر وارد است در خصوص وابستگی این شرکت به نیروهای مسلح که باید این سوال را مطرح کنم که کدام یک از شرکت های بیمه پشتوانه سهام خاص ندارند نگاهی به شرکت های مختلف مانند معلم ، دی ، سینا ، پاسارگاد ، سامان و… نشان می دهد این اتکا در اغلب شرکت های بیمه به چشم می خورد.

وی اذعان داشت : افتخار ما این است که در حوزه های بیمه ناپذیر ورود پیدا کردیم و نقطه عطف فعالیت های ما حضور در حوزه صنایع دفاعی کشور است.

عطایی در ادامه در پاسخ به سوال دیگر  ریسک نیوز مبنی بر اینکه عمده فروش بیمه نامه های عمر شرکت بیمه کوثر در قالب صندوق های بیمه عمر به پرسنل سپاه ، آجا و  ناجا بوده به طوریکه فروش بیمه های عمر انفرادی از طریق شبکه فروش مستقل به چشم نمی خورد، اعلام کرد :آمار فروش بیمه نامه های زندگی شرکت نشان می دهد ،  بیش از 50 درصد آن از طریق تک فروشی به ثمر رسیده است.

وی همچنین  تاکید کرد :  با وجود تلاش شرکت در حوزه فعالیت در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری ما حتی بیش از 5درصد بازار داخلی خود را هم نتوانسته ایم پوشش دهیم واین نشان می دهد زیر مجموعه مورد نظر ما همچنان ظرفیت فعالیت را دارد.

لازم بذکر است ،این شرکت در تاریخ ۶ مهر ۱۳۸۹ در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و در ۲۷م همان ماه موفق به اخذ مجوز پروانه تاسیس و فعالیت خود از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =