استاد برجسته اکچوئری جهان به ایران می آید

پروفسور یان دان (Jan Dhaene) استاد برجسته علوم اکچواری که پیش از این هدایت پنل علمی سمینار اکچواری در پژوهشکده بیمه را عهده دار بود، عضویت کمیته علمی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه را پذیرفت.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، پروفسور یان دان دارای مدرک دکتری در زمینه علوم اکچواری از دانشگاه کی یو لووِن بلژیک است و تا کنون بیش از 100 مقاله علمی در مجلات بین المللی بیمه مانند ریاضیات و اقتصاد، ژورنال ریاضیات حسابگری و کاربردی، بولتن آستین، ژورنال اکچوئرال آمریکای شمالی، ژورنال ریسک و بیمه، ژورنال اکچوئرال اسکاندیناوی، ژورنال عملیات اکچوئرال و غیره به چاپ رسانده است.

بر پایه این گزارش پروفسور یان دان در حال حاضر، به عنوان استاد تمام در گروه تحقیقاتی اکچواری، دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه کی یو لوون مشغول به کار می‌باشد. وی همچنین، رئیس مرکز تحقیقاتی بیمه (گروه تحقیقاتی اکچواری) در این دانشگاه بوده و نیز ریاست بخش کاربردهای اکچواری در شرکت‌های بیمه و مدیریت صندوق بازنشستگی در بخش تحقیق و توسعه دانشگاه کی یو لوون را بر عهده دارد.

گفتنی است بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، در روز بیمه، 13 آذرماه امسال در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

79  −  72  =