برنامه تلفن همراه که زمان مناسب حمام کردن را هشدار می دهد!

یک نرم افزار برای تلفن همراه ارائه شده است که با بررسی وضعیت بدن, درمورد بوی بدن هشدار داده و زمان مناسب برای حمام کردن را به کاربر اطلاع می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،یک شرکت آلمانی یک برنامه تلفن همراه و حسگر جانبی آن را عرضه کرده که با بررسی وضعیت بدن انسان به وی در مورد بدبو بودن و ضرورت استحمام و نظافت هشدار می دهد.

 

این محصول که Nivea Men NOSE نام دارد باعث می شود گوشی همراه به ابزاری برای پیشبرد امور بهداشتی و نظافت هم مبدل شود.

 

اگر فردی بخواهد از میزان بوی بدنش مطلع شود تنها کافیست برنامه تلفن همراه یاد شده را فعال کند و گوشی هوشمند خود را در نزدیکی زیربغلش قرار دهد. با این کار حسگر عرضه شده به همراه برنامه که به بینی الکترونیک شهرت یافته بررسی وضعیت بوی بدن کاربر و تحلیل آن را بر مبنای الگوریتم های از قبل مشخص شده آغاز می کند و نتیجه را به کاربر اطلاع می دهد.

 

الگوریتم یاد شده بر مبنای بررسی بوی بدن 4000 مرد طراحی شده و اگر تحلیل انجام شده نشان دهنده نیاز فرد به نظافت و استحمام باشد به وی هشدار داده می شود.

 

شرکت NIVEA در توضیح ضرورت استفاده از این برنامه مدعی شده که بینی مردان قادر به درک دقیق میزان بدبو بودن یا خوشبو بودن بدن خودشان نیست، زیرا مغز آنها در مقایسه با زنان 40 درصد فضای کمتری را به بررسی و تحلیل وضعیت بوی بدن اختصاص می دهد.

 

نسخه آزمایشی این برنامه سازگار با آندروید و آیفون در بلژیک آزمایش شده و فعلا در چند کشور جهان در دست بررسی است. اما زمان دقیق عرضه نسخه نهایی برنامه یاد شده مشخص نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

90  −  88  =