پراید رکورد شکست

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، افزایش فروش سایر مدل‌های خودرو را چنین عنوان کرد: تیبا ۲.۵ برابر، برلیانس ۴.۵ برابر، آریو ۳ برابر و سراتو ۶ برابر افزایش فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز،رضا تقی‌زاده معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران گفت: اخیراً شاهد اعلام رکود بازار خودرو در رسانه‌ها بودیم که با آماری که در دست داریم مغایرت دارد.

 

وی در ادامه گفت: فروش خودرو نسبت به سال گذشته حدود 4 برابر افزایش داشته که در این بین پراید با 3.7 برابر افزایش فروش پرچم‌دار بیشترین فروش این شرکت است.

 

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، افزایش فروش سایر مدل‌های خودرو را چنین عنوان کرد: تیبا 2.5 برابر، برلیانس 4.5 برابر، آریو 3 برابر و سراتو 6 برابر افزایش فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

 

تقی‌زاده اظهار داشت: تعداد تعهدات شرکت برای سال جاری نسبت به زمان مشابه سال 94، دو برابر شده همچنین سرمایه‌گذاری و توان مشارکت در تولید 40 درصد افزایش داشته است.در این مدت روزانه بین 10 تا 15 مورد انصراف از خرید خودرو داشته‌ایم که این میزان نسبت به گذشته در حداقل میزان خود قرار دارد و کمتر از 1 درصد ثبت‌نام‌ها را تشکیل می‌‌دهد.

 

معاون فروش و بازاریابی شرکت سایپا اذعان داشت: از بهمن ماه سال گذشته شاهد رونق فروش در بازار بوده‌ایم و در حال حاضر نیز رو به رو افزایش است.در برخی ثبت‌نام‌  ها کارمزد صفر درصد را داریم به طوریکه به ضمانت چک یک ساله و بدون بهره خودروهای سراتو و آریو به فروش می‌رسد.پراید، تیبا، آریو و سراتو به صورت اقساط و بدون بهره در بازار به فروش می‌رود.

 

تقی‌زاده اظهار داشت: اخیراً قرارداد 14 هزار دستگاه آریو با اتحادیه تعاونی تاکسی رانی کشور  منعقد شده و با تخفیف ویژه در اختیار تاکسیرانان قرار خواهد گرفت.

 

وی بیان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت تاکسیرانی با پرداخت 6 میلیون تومان به صورت نقدی و وام 32 میلیونی با سود 14 درصد و بازپرداخت 1 تا 4 ساله می‌تواند خودروی خود را با محصولی کم‌هزینه‌تر و با آلایندگی کمتر جایگزین کند. اقساط را طوری تعیین کرده‌ایم تا رانندگان تاکسی به راحتی توان بازپرداخت آن را داشته باشند.

 

معاون بازاریابی فروش شرکت  سایپا به خریداران خودرو توصیه کرد: هر گونه خرید خودرو را از طریق نمایندگی‌های رسمی پیگیری کنند و به این نکته توجه داشته باشند که هزینه خودرو را تنها به حساب شرکت واریز نمایند.بازار خودروهای دست دوم فعلاً در رکود به سر می‌برد و با توجه به شرایط فروش ویژه و تسهیلات ارائه شده میل و رغبت خریداران برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش به خرید خودروهای صفر است.

 

وی همچنین بیان کرد: در سال 93 مجوز افزایش 3 درصدی قیمت خودرو را داشته‌ایم و به تازگی مجوز افزایش.4 درصدی از سوی شورای رقابت ابلاغ شده که تصمیم‌گیری افزایش قیمت محصولات در دست بررسی است.شورای رقابت دو خودرو را از آنجایی که در رنج بالای 30 میلیون تومان تنوع خودرویی را دارد از انحصار خارج کرده و خودروهای دیگر برای خروج از مشمولیت قیمت‌گذاری در دست بررسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  2