بیمه ایرانی ها راهی بازار خصوصی شدند/ تایید مدیر عامل جدید بیمه تعاون

کش و قوس های جابجایی مدیریتی و نابسامانی ها در هیات مدیره بیمه تعاون سرانجام به مدیریت حمید رضا کاوه بر بیمه تعاون انجامید و در نهایت بیمه مرکزی ، بر مدیرعاملی وی مهر تایید زد.

به گزارش ریسک نیوز، کش و قوس های جابجایی مدیریتی و نابسامانی ها در هیات مدیره بیمه تعاون سرانجام به مدیریت حمید رضا کاوه ، مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما و حمل کالا بیمه ایران ، بر بیمه تعاون انجامید و در نهایت بیمه مرکزی ، بر مدیرعاملی وی بر بیمه تعاون مهر تایید زد.

وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم سیاسی و لیسانس مدیریت بیمه از دانشگاه تهران است . همچنین وی مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما و حمل کالا بیمه ایران ، عضو کمیته وصول مطالبات بیمه ایران ،مدرس دانشگاه و عضو کمیته تعیین ضوابط و نرخ فنی بیمه نامه ( اکچوئر ) بیمه ایران بوده است .

گفتنی است طی سه سال اخیر پس از بختیاری مدیرعامل بیمه دی،بهاری فر عضو هیات مدیره بیمه ما،ریاحی فر مدیرعامل بیمه حافظ،ابراهیم حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین ،کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین ، صفدری مدیر عامل بیمه ما و جباری مدیرعامل صندوق خسارت های بدنی ، کاوه هشتمین مدیری است که از بدنه بیمه ایران جدا شده و راهی شرکتهای خصوصی می گردد.

برخی گمانه زنی نیز حکایت دارند که حسن زاده ، مدیر فعلی استان زنجان بیمه ایران نیز قرار است بر کرسی مدیریت بیمه تازه تاسیس خاورمیانه تکیه زند.

در کارنامه فعالیت وی ، ۲۵ سال سابقه مدیریت اجرایی ،مدیر استان کرمان و شعبه شرق تهران بیمه ایران و فوق لیسانس بازرگانی درج شده است .
 

بیمه خاورمیانه که مراحل تاسیس را پشت سر می گذراند در حال اخذ موافقت اصولی از بیمه مرکزی است که به زودی با اخذ مجوز به بازار بیمه کشور می پیوندد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  7  =  2